Trendy transformacji modelu organizacyjnego przedsiębiorstwa. PN 274

Trendy transformacji modelu organizacyjnego przedsiębiorstwa. PN 274

1 opinia

Format:

ibuk

RODZAJ DOSTĘPU

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa:

Najniższa cena z 30 dni: 6,92 zł  


6,92

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Artykuły zebrane w niniejszym tomie prac naukowych mają na celu ukazanie szerokiego spektrum zagadnień związanych z przeobrażeniami modelu organizacyjnego, który jest stosowany przez współczesne przedsiębiorstwa. Warto zwrócić uwagę, że funkcjonowanie współczesnych organizacji poddane jest bardzo silnemu oddziaływaniu otoczenia zewnętrznego, ale także można odnaleźć liczne przykłady przedsiębiorstw aktywnie oddziałujących na otoczenie. Jednym z celów ich działań jest wykorzystanie szans związanych z przemyślanym i nastawionym na realizację wspólnych korzyści budowaniem relacji z podmiotami zewnętrznymi. Istota działania współczesnej organizacji to jednak nie tylko uporczywe dążenie do jak najlepszego funkcjonowania na styku z otoczeniem. To również skomplikowane i trudne zagadnienia wypracowania jak najlepszego działania wewnątrz organizacji, poczynając od przyjęcia ogólnego modelu, systemu zarządzania, struktury organizacyjnej poprzez zastosowanie metod i praktyk zarządzania aż po kreowanie relacji z pracownikami wykonawczymi.


Niniejsza publikacja odzwierciedla kompleksowość problemów, z którymi stykają się osoby zarządzające współczesnymi przedsiębiorstwami. Z całą pewnością tematyka prezentowanych artykułów stanowi niewielki wycinek rzeczywistości, jednak jako taka może być inspiracją do przemyśleń, analiz i dalszych publikacji poświęconych trendom transformacji modelu organizacyjnego przedsiębiorstw.


Rok wydania2012
Liczba stron130
KategoriaZarządzanie, organizacja, strategie
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
ISBN-13978-83-7695-316-8
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wstęp    7
  
  Piotr Dudziński, Małgorzata Gotowska, Grzegorz Hoppe, Anna Jakubczak, Robert Karaszewski: Metoda pomiaru społecznej i ekologicznej odpowiedzialności konsumentów    9
  Piotr S. Chłopek, Zdzisław Jasiński: Telepraca – przesłanki i efekty wdrożenia    19
  Barbara Chomątowska: Zarządzanie bezpieczeństwem i higieną pracy – istota i współczesne wyzwania    28
  Iwona Chomiak-Orsa: Zastosowanie systemów klasy CRM w tworzeniu kapitału relacyjnego w mikroprzedsiębiorstwach    39
  Wojciech B. Cieśliński, Jakub Mierzyński, Wacław Nosek: Model zarządzania procesami odnowy przedsiębiorstw – w kierunku organizacyjnego uczenia się    50
  Piotr Dudziński, Grzegorz Hoppe, Robert Karaszewski: Model matematyczny indywidualnej społecznej odpowiedzialności    59
  Ewa Głuszek: Kreowanie reputacji przedsiębiorstwa w sieci – nowe możliwości komunikowania z interesariuszami    70
  Bartosz Jasiński: Propozycje działań rad nadzorczych w obszarze kryzysowego public relations    85
  Joanna Kacała, Ewelina Kołaczyk: Efektywność wdrażania modelu doskonałości EFQM    94
  Katarzyna Kopecka-Piech, Wojciech Idzikowski: Medialne narzędzia kształtowania innowacyjnego kapitału intelektualnego organizacji: knowledge brokering, crowdsourcing, wikinomia    102
  M. Wanda Kopertyńska: Oczekiwania pracowników produkcyjnych i ich motywowanie – doświadczenia praktyczne    113
  Marek Wąsowicz: Uwarunkowania skutecznego zarządzania portfelem projektów    123
  
  Summaries    18
  
  Piotr Dudziński, Małgorzata Gotowska, Grzegorz Hoppe, Anna Jakubczak, Robert Karaszewski: Method of customers’ social and ecological responsibility measurement    18
  Piotr S. Chłopek, Zdzisław Jasiński: Telework – rationales and implementation effects    27
  Barbara Chomątowska: Occupational safety and health management – the most important issues and modern challenges    38
  Iwona Chomiak-Orsa: Application of CRM systems in the creation of relational capital in micro-organizations    49
  Wojciech B. Cieśliński, Jakub Mierzyński, Wacław Nosek: Renewal process management model of enterprises − in the direction of organizational learning    58
  Piotr Dudziński, Grzegorz Hoppe, Robert Karaszewski: Mathematical model of individual social responsibility    69
  Ewa Głuszek: Online reputation management – new possibilities of stakeholders communication    84
  Bartosz Jasiński: The proposals of supervisory board activities in the area of crisis public relations    93
  Joanna Kacała, Ewelina Kołaczyk: The effectiveness of implementation of EFQM excellence model    101
  Katarzyna Kopecka-Piech, Wojciech Idzikowski: Media tools for innovation intellectual capital formation in organization: knowledge brokering, crowdsourcing, wikinomics    112
  M. Wanda Kopertyńska: Expectations and motivating “blue collar” workers − practical experience    122
  Marek Wąsowicz: Knowledge management in project portfolio    130
RozwińZwiń