Rozwój potencjału pracy w przedsiębiorstwie turystycznym

Rozwój potencjału pracy w przedsiębiorstwie turystycznym

1 opinia

Wydawca:

AWF Kraków

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

8,40

Format: pdf

Cena początkowa:

Najniższa cena z 30 dni: 8,40 zł  


8,40

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

W tej książce podjęto próbę określenia istoty, struktury i praktycznego zarządzania potencjałem pracy (kompetencjami) w przedsiębiorstwie turystycznym.
Podano również metodykę diagnozowania i doskonalenia potencjału pracy, przy czym nacisk położono na opis metod i technik pomocnych w owym zarządzaniu. Ze względu na doniosłość tej problematyki, jak i jej silne związki z ogólną strategią firmy zarządzanie kompetencjami należy uzupełnić przymiotnikiem „strategiczny”, a więc można mówić o strategicznym
zarządzaniu potencjałem pracy czy kompetencjami.


Rok wydania2008
Liczba stron111
KategoriaTurystyka
WydawcaAWF Kraków
ISBN-13978-83-891-2109-7
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wprowadzenie     5
  
  Rozdział 1 Zarządzanie personelem w przedsiębiorstwie turystycznym     9
  
  1.1. Charakterystyka branży usług turystycznych     9
  
  1.2. Typologia przedsiębiorstw turystycznych i hoteli     16
  
  1.3. Modele i strategie zarządzania zasobami ludzkimi     24
  
  1.4. Klasyfikacja funkcji personalnych     42
  
  Rozdział 2 Kształtowanie potencjału pracy w przedsiębiorstwie turystycznym     45
  
  2.1. Pojęcie i struktura potencjału pracy     45
  
  2.2. Strategiczne aspekty rozwoju potencjału pracy     47
  
  2.3. Operacyjny wymiar rozwoju potencjału pracy     48
  
  2.4. Planowanie rozwoju potencjału pracy     50
  
  2.5. Kontrola rozwoju potencjału pracy     60
  
  2.6. Controlling rozwoju potencjału pracy     69
  
  Rozdział 3 Zasady i narzędzia kształtowania potencjału pracy w turystyce     75
  
  3.1. System oceny potencjału pracy     75
  
  3.2. Metody i techniki szkolenia pracowników     81
  
  3.3. Przemieszczenie pracowników i rozwój struktur zatrudnienia     86
  
  3.4. Formy strukturyzacji pracy na stanowiskach pracy     92
  
  3.5. Metody badania czynników motywacji pracy     97
  
  3.6. Ocena stopnia realizacji funkcji personalnych w przedsiębiorstwie     102
  
  Zakończenie     109
  
  Literatura     111
RozwińZwiń