Rola treningu fizycznego w czynnościowym usprawnianiu młodzieży z mózgowym porażeniem dziecięcym

Rola treningu fizycznego w czynnościowym usprawnianiu młodzieży z mózgowym porażeniem dziecięcym

1 opinia

Wydawca:

AWF Kraków

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

7,14

Format: pdf

Cena początkowa:

Najniższa cena z 30 dni: 7,14 zł  


7,14

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

W niniejszych badaniach poszukuje się powiązań zmian cech fizjologicznych z poziomem aktywności młodzieży z porażeniem mózgowym. Praca ujmuje zespół
parametrów fizjologicznych i biochemicznych w łączności z elementami morfologii,pozwalając ocenić efekty prowadzonej terapii. Istotna jest też ocena sprawności psychomotorycznej, od której zależy w dużej mierze nabywanie umiejętności zawodowych i utrzymywanie poziomu aktywności ruchowej w okresie szkolenia zawodowego.
Zaburzenia ruchowe najbardziej utrudniają młodzieży z m.p.dz. podejmowanie czynności społecznych. W największym stopniu ujawniają się one w środowisku szkolnym i zawodowym. Ostatecznym celem procesu rehabilitacji jest zatem osiągnięcie maksymalnej integracji społecznej. Koncentrowanie się na ocenie możliwości lokomocyjnych dzieci z m.p.dz. ma szczególne znaczenie w przewidywaniu trudności i wyników rehabilitacji w trakcie rozwoju (Lepage i wsp. 1998).


Rok wydania2007
Liczba stron68
KategoriaRehabilitacja
WydawcaAWF Kraków
ISBN-13978-83-891-2197-4
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje