INNE EBOOKI AUTORA
Autor:
Wydawca:
Format:
W toku procesu treningowego wyposażamy gracza w umiejętności, które pozwalają mu na świadome i efektywne stosowanie przez niego w różnorodnych, złożonych sytuacjach, skutecznych działań indywidualnych, grupowych i zespołowych. Nie można również zapominać o kształtowaniu dyspozycji osobniczych umożliwiających działanie w grze dzięki określonemu potencjałowi motorycznemu, poziomowi inteligencji czy też predyspozycjom psychicznym.
Rok wydania | 2011 |
---|---|
Liczba stron | 140 |
Kategoria | Sport |
Wydawca | AWF Kraków |
ISBN-13 | 978-83-62891-02-3 |
Numer wydania | 1 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
INNE EBOOKI AUTORA
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Analiza tekstu w dyskursie medialnym
do koszyka
Analiza matematyczna
do koszyka
Analiza, cz. 1
do koszyka
Analiza i interpretacja wyników badań...
do koszyka
Analiza matematyczna. Podręcznik dla...
do koszyka
Spis treści
WSTĘP . . . | 5 |
1. PRZEGLĄD LITERATURY PRZEDMIOTU ORAZ UZASADNIENIE TEMATU . . . | 9 |
2. CEL PRACY ORAZ PODSTAWOWE PYTANIA BADAWCZE . . . | 26 |
3. MATERIAŁ I METODY . . . | 28 |
3.1. Charakterystyka badanej zbiorowości oraz organizacja badań . . . | 28 |
3.2. Zakres badań oraz metodyka i technika wykonywania pomiarów . . | 30 |
3.3. Metody opracowania materiału . . . | 34 |
4. WYNIKI . . . | 36 |
4.1. Zmienność ontogenetyczna badanych cech somatycznych i zdolności motorycznych . . . | 36 |
4.1.1. Cechy somatyczne . . . | 36 |
4.1.2. Zdolności szybkościowo-siłowe . . . | 45 |
4.1.3. Zdolności koordynacyjne . . . | 50 |
4.2. Zróżnicowanie międzypłciowe cech somatycznych, zdolności szybkościowo- siłowych i zdolności koordynacyjnych . . . | 53 |
4.3. Zależność poziomu umiejętności techniczno-taktycznych od predyspozycji strukturalnych, zdolności szybkościowo-siłowych i koordynacyjnych . . | 61 |
4.4. Struktura czynnikowa cech somatycznych i zdolności motorycznych. . | 65 |
4.4.1. Wyniki analizy czynnikowej w grupach dziewcząt . . . | 66 |
4.4.2. Wyniki analizy czynnikowej w grupach chłopców . . . | 71 |
5. DYSKUSJA . . . . | 78 |
WNIOSKI . . . . . | 90 |
PIŚMIENNICTWO. . . | 92 |
ANEKS. . . . | 111 |
SUMMARY . . . | 141 |