Psychologia twórczości grupowej

-35%

Psychologia twórczości grupowej

Jak moderować zespoły twórcze i zadaniowe

1 ocena

Redakcja:

Aneta Chybicka

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

25,87  39,80

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 39,80 zł (-35%)

Najniższa cena z 30 dni: 25,47 zł  


25,87

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Jest to książka praktyczna, przeznaczona dla osób, które same chcą rozwinąć umiejętności twórczego myślenia lub stawiają pierwsze kroki w roli trenerów i moderatorów warsztatów twórczego myślenia. Duży pożytek z publikacji odniosą trenerzy biznesu, kadra kierownicza różnych szczebli (książka opisuje m.in. techniki efektywnego prowadzenia spotkań grupowych i inspirowania członków zespołu do kreatywnych działań), pracownicy działów HR, studenci nauk społecznych, a także osoby pracujące w szkole.
Publikacja podzielona jest na cztery części tematyczne. Pierwsza część dotyczy twórczych teorii (m.in. psychologia twórczości, koncepcje badania twórczości). Kolejna część ma za zadanie wprowadzić Czytelnika w twórcze przygotowania (np. do rozwiązywania problemów, rozwijania pomysłów). W części trzeciej, która wprowadza w twórczą organizację, znajdziemy wiele praktycznych wskazówek dotyczących m.in. twórczości w praktyce, selekcji i rekrutacji twórczych osób, diagnozy otwartych umysłów, motywacji do kreatywnego myślenia, burzy mózgów, kompletnej niekompetencji, czy zastosowania technik mieszanych. Ostatni rozdział – twórcze szkolenie – opisuje skuteczność treningów twórczości oraz zawiera konspekt szkolenia z zakresu technik twórczego myślenia.
W obszernym aneksie Czytelnik znajdzie 35 slajdów dotyczących technik twórczego myślenia i rozwiązywania problemów.


Rok wydania2006
Liczba stron225
KategoriaPsychologia ogólna
WydawcaOficyna Wydawnicza IMPULS
ISBN-13978-83-7587-810-3
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Część pierwsza
  Twórcze teorie
  
  Rozdział pierwszy
  Psychologia twórczości dawniej i dzisiaj
  
  Rozdział drugi
  Współczesne koncepcje i badania twórczości w praktyce
  
  Część druga
  Twórcze przygotowania
  
  Rozdział pierwszy
  Przygotowanie do rozwiązywania problemów
  
  Rozdział drugi
  O umiejętności rozwijania pomysłów
  
  Część trzecia
  Twórcza organizacja
  
  Rozdział pierwszy
  Twórczość w praktyce
  
  Rozdział drugi
  Od kandydatów oczekujemy kreatywności – selekcja i rekrutacja twórczych osób
  
  Rozdział trzeci
  Jak złapać liska, czyli o diagnozie otwartych umysłów
  
  Rozdział czwarty
  Uwarunkowania innowacyjności organizacyjnej – jak wzbudzić motywację do kreatywnego myślenia
  
  Rozdział piąty
  Burza mózgów
  
  Rozdział szósty
  635, czyli pomysłowy Dobromir na zebraniu
  
  Rozdział siódmy
  Synktetyka, czyli o kompletnej niekompetencji
  
  Rozdział ósmy
  Techniki mieszane
  
  Rozdział dziewiąty
  Ocena pomysłów
  
  
  Część czwarta
  Twórcze szkolenie
  
  Rozdział pierwszy
  Skuteczność treningów twórczości
  
  Rozdział drugi
  Konspekt szkolenia z zakresu technik twórczego myślenia
  
  Bibliografia
  
  Aneks
  Techniki twórczego myślenia i rozwiązywania problemów (slajdy 1-35)
RozwińZwiń