Biblioteka jako marka. Materiały z VII Forum Młodych Bibliotekarzy w Łodzi, 11-12 września 2012 r.

1 opinia

Wydawca:

SBP

Format:

ibuk

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em

15,00

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

Biblioteka jako marka. Materiały z VII Forum Młodych w Łodzi, to pierwsza książka SBP opublikowana wyłącznie elektronicznie.


Ebook ten stworzony jest z referatów, wygłoszonych w trakcie ogólnopolskiego spotkania młodych bibliotekarzy w Łodzi. Książka ta składa się z trzech rozdziałów stanowiących główne tematy Forum: "Biblioteka jako marka". „Różnorodne formy pracy z czytelnikiem i ich wypływ na kształtowanie marki" oraz "Inicjatywy bibliotekarzy w kształtowaniu wizerunku i marki".


W pierwszym rozdziale autorzy artykułów dzielą się swoimi doświadczeniami w budowaniu marki w instytucjach, w których pracują. Podkreślają znaczenie wizerunku marki dla funkcjonowania i postrzegania biblioteki w obecnych czasach. Dodatkowo rozpatrują budowanie Mari na przykładzie relacji z różnymi podmiotami: aktualnymi i potencjalnymi czytelnikami, mediami, samorządem lokalnym oraz sponsorami. Wskazują, że skuteczne zarządzanie marką obejmuje wiele obszarów. Autorzy wskazują, poprzez jakie codzienne zadania, kreuje się tożsamość marki.


W rozdziale drugim, opisano konkretne rozwiązania, które mają wpływ na jej budowanie. Należy do nich poszerzenie ofert edukacyjnych biblioteki, działalność kulturalna, współpraca z grupami nieformalnymi i organizacjami pozarządowymi. Dyskusyjnymi Klubami Książki oraz innowacyjnymi metodami pracy z czytelnikami, które mają wpływ na postrzeganie placówek bibliotecznych. Publikację zamykają rozważania nad kształtowaniem wizerunku poprzez wykorzystanie nowych technologii i Internetu. Młodzi bibliotekarze dzielą się w tej części swoimi doświadczeniami w budowaniu marki poprzez nowe narzędzia, takie jak: e-learning, blogi, promocję na portalu spotecznościowym Facebook czy repozytoria cyfrowe. Zdają też sobie doskonale sprawę, jak trudnym przedsięwzięciem jest budowanie marki, przekonani są jednak, że warto zaangażować swój potencjał, aby odnieść sukces. Publikacja z VII Forum Młodych Bibliotekarzy stanowi cenny zbiór artykułów wartych lektury i wykorzystania w praktyce.


Liczba stron320
WydawcaSBP
ISBN-13978-83-64203-03-9
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia