Biblioteka jako marka. Materiały z VII Forum Młodych Bibliotekarzy w Łodzi, 11-12 września 2012 r.

1 ocena

Wydawca:

SBP

Format:

ibuk

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

15,00

cena zawiera podatek VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Biblioteka jako marka. Materiały z VII Forum Młodych w Łodzi, to pierwsza książka SBP opublikowana wyłącznie elektronicznie.


Ebook ten stworzony jest z referatów, wygłoszonych w trakcie ogólnopolskiego spotkania młodych bibliotekarzy w Łodzi. Książka ta składa się z trzech rozdziałów stanowiących główne tematy Forum: "Biblioteka jako marka". „Różnorodne formy pracy z czytelnikiem i ich wypływ na kształtowanie marki" oraz "Inicjatywy bibliotekarzy w kształtowaniu wizerunku i marki".


W pierwszym rozdziale autorzy artykułów dzielą się swoimi doświadczeniami w budowaniu marki w instytucjach, w których pracują. Podkreślają znaczenie wizerunku marki dla funkcjonowania i postrzegania biblioteki w obecnych czasach. Dodatkowo rozpatrują budowanie Mari na przykładzie relacji z różnymi podmiotami: aktualnymi i potencjalnymi czytelnikami, mediami, samorządem lokalnym oraz sponsorami. Wskazują, że skuteczne zarządzanie marką obejmuje wiele obszarów. Autorzy wskazują, poprzez jakie codzienne zadania, kreuje się tożsamość marki.


W rozdziale drugim, opisano konkretne rozwiązania, które mają wpływ na jej budowanie. Należy do nich poszerzenie ofert edukacyjnych biblioteki, działalność kulturalna, współpraca z grupami nieformalnymi i organizacjami pozarządowymi. Dyskusyjnymi Klubami Książki oraz innowacyjnymi metodami pracy z czytelnikami, które mają wpływ na postrzeganie placówek bibliotecznych. Publikację zamykają rozważania nad kształtowaniem wizerunku poprzez wykorzystanie nowych technologii i Internetu. Młodzi bibliotekarze dzielą się w tej części swoimi doświadczeniami w budowaniu marki poprzez nowe narzędzia, takie jak: e-learning, blogi, promocję na portalu spotecznościowym Facebook czy repozytoria cyfrowe. Zdają też sobie doskonale sprawę, jak trudnym przedsięwzięciem jest budowanie marki, przekonani są jednak, że warto zaangażować swój potencjał, aby odnieść sukces. Publikacja z VII Forum Młodych Bibliotekarzy stanowi cenny zbiór artykułów wartych lektury i wykorzystania w praktyce.


Rok wydania2013
Liczba stron320
KategoriaInformacja naukowa
WydawcaSBP
ISBN-13978-83-64203-03-9
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

PayPo - Promocja!

Ciekawe propozycje

Informacja o cookies
Strona ibuk.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych.
Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach.
Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia