Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, nr 890. Zarządzanie

Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, nr 890. Zarządzanie

1 opinia

Praca zbiorowa

Format:

ibuk

RODZAJ DOSTĘPU

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa:

Najniższa cena z 30 dni: 6,92 zł  


6,92

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

W Zeszytach Naukowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie z zakresu zarządzania poruszana jest szeroko pojęta problematyka dotycząca praktyki i teorii zarządzania w przedsiębiorstwach i jednostkach administracji publicznej. W szczególności uwzględniana jest w nich tematyka zarządzania strategicznego, metod i technik zarządzania oraz zarządzania w obszarach funkcjonalnych, m.in. takich jak zarządzanie produkcją, zarządzanie informacjami, zarządzanie personelem, marketing, zarządzanie procesowe, zarządzanie wiedzą i controlling.


Rok wydania2012
Liczba stron196
KategoriaZarządzanie, organizacja, strategie
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Katarzyna Bartusik, Mariusz Sołtysik, Modele parków technologicznych     5
  Dariusz Dymek, Model ryzyka przedsięwzięć informatycznych w kontekście definiowania celów organizacji     21
  Ewa Frąckiewicz, Kreowanie wartości dla klienta z wykorzystaniem nowych technologii informacyjno-komunikacyjnych     39
  Magdalena Dołhasz, Prawne uwarunkowania działalności reklamowej w Polsce w kontekście regulacji Unii Europejskiej     53
  Piotr Hadrian, Euroregion jako obiekt działań marketingowych polskich przedsiębiorstw     73
  Agata Jonas, Przegląd i analiza znaczenia nagród jakości     89
  Jadwiga Berbeka, Krzysztof Borodako, Katarzyna Klimek, Agata Niemczyk, Renata Seweryn, An Analysis of Incentive Travel in Krakow in 2008–2009     105
  Anna Dolot, Formuła rozmowy kwalifikacyjnej w badaniu kompetencji     123
  Bernadetta Dziura, Rola kadry zarządzającej i pracowników w procesie transferu wiedzy na przykładzie organizacji województwa podkarpackiego     137
  Marzena Grzesiak, Świadomość innowacyjna małych i średnich przedsiębiorstw     149
  Anna Gapys, Wpływ kultury organizacyjnej przedsiębiorstwa na efektywność realizacji strategii zarządzania wiedzą     167
  Jadwiga Gmurkowska, Cele i środki public relations banków     181
RozwińZwiń