Public Relations. Doskonalenie procesu komunikowania

-17%

Public Relations. Doskonalenie procesu komunikowania

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

33,62  40,50

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 40,50 zł (-17%)

Najniższa cena z 30 dni: 31,19 zł  


33,62

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Prezentowana publikacja jest kolejną pracą w cyklu monografii poświęconych zagadnieniom teorii i praktyki public relations. Każdy tom ilustruje aktualne trendy praktyczne, jak i priorytety badawcze. Niniejszy wolumen koncentruje się na dwóch istotnych kierunkach badawczych: public relations w przestrzeni publicznej oraz zagadnieniu społecznej odpowiedzialności.
W monografii omówiono wiele istotnych problemów PR. Pierwsza część jest próbą wskazania nowych obszarów badań i praktyki. W drugiej części opracowania omówione są badania nad wykorzystaniem PR w sferze publicznej. Trzecia część publikacji zawiera zbiór opracowań, które rozprawiają o roli, funkcjach oraz znaczeniu społecznej odpowiedzialności zarówno w zarządzaniu organizacjami, jak i budowaniu reputacji. Jest to temat dzisiaj ważny, wymagający analizy, aby pogłębić zrozumienie CSR w praktyce biznesowej i działalności publicznej. Każde badania, które wyjaśniają fenomen społecznej odpowiedzialności pozwalają na rozwój tak praktyki, jak i teorii.
Doskonalenie komunikowania, uwzględnianie nowych możliwości i sposobów budowania relacji oraz wymogi profesjonalnego PR to główne wyzwania dzisiejszego public relations. Autorzy monografii podejmują próbę zmierzenia się z tymi wyzwaniami poszukując nowych rozwiązań teoretycznych, budując modele i analizując funkcjonowanie praktyki public relations.


Rok wydania2012
Liczba stron320
KategoriaPublic Relations
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
ISBN-13978-83-7875-018-5
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wstęp    7
  
  Część I. NOWE WYZWANIA WSPÓŁCZESNEGO PUBLIC RELATIONS    9
  Anna Adamus-Matuszyńska: ZINTEGROWANE PODEJŚCIE DO SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI WYZWANIEM DLA PUBLIC RELATIONS    11
  Dorota Babś, Jacek Trębecki: NARZĘDZIA PUBLIC RELATIONS WEWNĘTRZNYCH NA PRZYKŁADZIE CALL CENTER LINI LOTNICZYCH    32
  Paweł Kocoń; Radosław Molenda: PAMIĘĆ JAKO PSYCHOLOGICZNA DETERMINANTA POWSTAWANIA WIZERUNKU INSTYTUCJI    55
  Monika Kaczmarek-Śliwińska: ZARZĄDZANIE SYTUACJĄ KRYZYSOWĄ W PRZESTRZENI SOCIAL MEDIA    72
  Anna Lubecka: DYPLOMACJA OBYWATELSKA – NOWE NARZĘDZIE BUDOWANIA WIZERUNKU FIRMY: PRZYKŁAD TYSKIEGO BROWARU KSIĄŻĘCEGO (KOMPANIA PIWOWARSKA S.A.)    91
  
  Część II. PUBLIC RELATIONS W PRZESTRZENI PUBLICZNEJ    103
  Monika Bogdał: RZĄDOWE PUBLIC RELATIONS W OBLICZU JAPOŃSKIEGO KRYZYSU NUKLEARNEGO    105
  Krzysztof Gołata: MOŻLIWOŚCI WYKORZYSTANIA PRODUCT PLACEMENT DO BUDOWANIA WIZERUNKU MIAST I REGIONÓW    122
  Sebastian Twaróg: KSZTAŁTOWANIE RELACJI JEDNOSTEK PUBLICZNEJ SŁUŻBY KRWI W POLSCE Z POTENCJALNYMI DAWCAMI KRWI. UWAGI NA TLE DOŚWIADCZEŃ EUROPEJSKICH    136
  Maria Kotas, Lidia Kwiecińska-Bożek: STRATEGIA KOMUNIKOWANIA Z INTERESARIUSZAMI JEDNOSTEK OCHRONY ZDROWIA NA PRZYKŁADZIE OKRĘGOWEGO SZPITALA KOLEJOWEGO W KATOWICACH S.P.Z.O.Z    151
  Hanna Saryusz-Wolska, Martyna Wronka: INFORMACJA KIEROWANA DO PACJENTA JAKO ISTOTNY ELEMENT PUBLIC RELATIONS PODMIOTÓW LECZNICZYCH    168
  
  Część III. SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ JAKO STRATEGIA DZIAŁANIA WSPÓŁCZESNEGO BIZNESU    183
  Małgorzata Dobrowolska: CSR Z DOŚWIADCZEŃ LOKALNEGO PRZEDSIĘBIORCY    185
  Katarzyna Dyaczyńska, Karolina Szymaniec: POWIĄZANIA PUBLIC RELATIONS, ORGANIZACJI UCZĄCEJ SIĘ I SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI BIZNESU W KONTEKŚCIE ANALIZY INTERESARIUSZY. DOŚWIADCZENIA PUBLICZNEGO SEKTORA OCHRONY ZDROWIA    211
  Michał Kapias, Grzegorz Polok: KSZTAŁTOWANIE REPUTACJI PRACOWNIKA SAMORZĄDOWEGO NA PODSTAWIE ANALIZY AKSJOLOGICZNEJ WYBRANYCH KODEKSÓW ETYCZNYCH    232
  Paweł Kocoń, Renata Maćkowska: ZACHOWANIE PAMIĘCI SPOŁECZNEJ JAKO WYRAZ SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI ORGANIZACJI    260
  Janusz Kroik, Piotr Kubiński: WIZERUNKOWY KONTEKST STRATEGII SPOŁECZNIE ODPOWIEDZIALNEGO PRZEDSIĘBIORSTWA    270
  Grzegorz Zasuwa: PROGRAMY SPOŁECZNE JAKO PRZEJAW STRATEGII ZARZĄDZANIA SPOŁECZNĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ FIRM Z BRANŻY FINANSOWEJ    283
  
  TYTUŁEM PODSUMOWANIA    297
  BIBLIOGRAFIA    301
  INFORMACJA O AUTORACH    319
RozwińZwiń