Modele rozwoju usługodawców logistycznych

-17%

Modele rozwoju usługodawców logistycznych

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

29,47  35,50

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 35,50 zł (-17%)

Najniższa cena z 30 dni: 27,34 zł  


29,47

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Głównym celem publikacji jest opracowanie modeli rozwoju działalności przedsiębiorstw świadczących usługi logistyczne. Cele teoretyczno-poznawcze pracy to: usystematyzowanie dorobku naukowego w zakresie rynku usług logistycznych, w szczególności zdefiniowanie usług logistycznych i firm świadczących usługi logistyczne; identyfikacja czynników decydujących o tym, że firmę świadczącą usługi logistyczne kwalifikuje się jako dostawcę usług logistycznych, operatora logistycznego czy integratora logistycznego; dokonanie przeglądu koncepcji prowadzenia działalności przez usługodawców logistycznych – przegląd modeli biznesowych.
Cele utylitarne obejmują: identyfikację i charakterystykę podmiotów świadczących usługi logistyczne na rynku usług logistycznych w Polsce; wskazanie dróg rozwoju i możliwych przekształceń firm świadczących usługi logistyczne w kierunku operatora logistycznego oraz stworzenie modelu rozwoju usługodawców logistycznych oraz ich analiza. Badaniem objęto rynek usług logistycznych w Polsce oraz podmioty działające na tym rynku.


Rok wydania2012
Liczba stron290
KategoriaLogistyka
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
ISBN-13978-83-7246-783-6
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wstęp    9
  
  Część I. RYNKOWE UWARUNKOWANIA ŚWIADCZENIA USŁUG LOGISTYCZNYCH    13
  
  Rozdział 1. Istota i typologia usług logistycznych    15
  1.1. Istota i definicje usług logistycznych    15
  1.2. Typologia usług logistycznych    33
  1.3. Kompleksowe usługi logistyczne    47
  1.4. Outsourcing w świadczeniu usług logistycznych    53
  
  Rozdział 2. Rynek usług logistycznych – podstawowe pojęcia    74
  2.1. Zdefiniowanie rynku usług logistycznych    74
  2.2. Fazy rozwoju rynku usług logistycznych    83
  2.3. Funkcje i rodzaje rynku usług logistycznych    93
  2.4. Determinanty rozwoju rynku usług logistycznych    103
  
  Część II. USŁUGODAWCA LOGISTYCZNY JAKO PRZEDSIĘBIORSTWO ŚWIADCZĄCE USŁUGI LOGISTYCZNE    109
  
  Rozdział 3. Identyfikacja przedsiębiorstw świadczących usługi logistyczne    111
  3.1. Istota i przedmiot działania usługodawców logistycznych    111
  3.2. Usługodawcy logistyczni w Polsce w 2010 roku    129
  3.3. Typologia usługodawców logistycznych    142
  3.4. Ewolucja i rozwój usługodawców logistycznych    166
  
  Część III. MODELE BIZNESOWE USŁUGODAWCÓW LOGISTYCZNYCH    183
  
  Rozdział 4. Charakterystyka modelu biznesu    185
  4.1. Zdefiniowanie modelu biznesu    185
  4.2. Elementy modelu biznesu    192
  4.3. Determinanty wyboru modelu biznesu    205
  4.4. Zmiana modelu biznesu w kierunku modelu zarządzania przez wartość    210
  
  Rozdział 5. Identyfikacja modeli biznesu w sektorze usług logistycznych    215
  5.1. Macierz rozwoju – założenia badawcze    215
  5.2. Usługodawcy logistyczni w macierzy rozwoju    219
  5.3. Macierz rozwoju usługodawców logistycznych w dobie kryzysu    234
  5.4. Podsumowanie badań    246
  
  Zakończenie    251
  
  Załącznik 1. Macierz rozwoju usługodawców logistycznych w latach 2004-2007 (mediana)    261
  Załącznik 2. Macierz rozwoju usługodawców logistycznych w latach 2004-2007 (średnia wartość indeksu)    262
  Załącznik 3. Macierz rozwoju usługodawców logistycznych w latach 2004-2007 (zmiana przychodu i rentowności)    264
  Załącznik 4. Macierz rozwoju usługodawców logistycznych w latach 2004-2007 (średnia wartość indeksu przychodu i rentowności)    265
  Załącznik 5. Macierz rozwoju usługodawców logistycznych w latach 2007-2009 (mediana)    266
  Załącznik 6. Macierz rozwoju usługodawców logistycznych w latach 2007-2009 (średnia wartość indeksu)    267
  Załącznik 7. Macierz rozwoju usługodawców logistycznych w latach 2007-2009 (zmiana przychodu i rentowności)    268
  Załącznik 8. Macierz rozwoju usługodawców logistycznych w latach 2007-2009 (średnia wartość indeksu przychodu i rentowności)    269
  
  Bibliografia    271
  Spis rysunków    285
  Spis tabel    288
  Spis wykresów    290
RozwińZwiń