Nauki o Zarządzaniu 2(11)

Nauki o Zarządzaniu 2(11)

1 opinia

Praca zbiorowa

Format:

ibuk

Niniejszy numer kwartalnika naukowego Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu jest poświecony problematyce badań rynkowych, rozpatrywanych w różnych obszarach i kontekstach wynikających z rozwoju takich dyscyplin, jak marketing i socjologia. Cele i metody badań są uwarunkowane specyfiką poszczególnych sektorów oraz potrzebami informacyjnymi organizacji.


Liczba stron176
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

INNE EBOOKI AUTORA

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wstęp     7
  
  Krystyna Mazurek-Łopacińska: Rankingi szkół wyższych jako narzędzia pomiaru jakości kształcenia     9
  Magdalena Sobocińska: Badania marketingowe w dobie wirtualizacji życia społecznego     24
  Małgorzata Pałys: Badania nad wizualnością, na przykładzie przedstawień mężczyzny z dzieckiem     35
  Anna Haczkowska: Analiza trudności związanych z kodowaniem odpowiedzi na pytania otwarte i próba ich rozstrzygnięcia z pomocą psychologii poznawczej (na przykładzie badania skojarzeń internautów z regionami Polski)     55
  Magdalena Daszkiewicz: Badanie wizerunku terytorialnego z wykorzystaniem metod opartych na swobodzie skojarzeń     74
  Monika Hajdas: Kreowanie marki B2B. Aspekt korzyści racjonalnych i emocjonalnych     84
  Łukasz Jurek: Wizerunek domów pomocy społecznej w Polsce     96
  Jarosław Woźniczka: Zasada piramidy efektów reklamy w świetle wyników badania     111
  Ryszard Żabiński: Wpływ mediów na skuteczność działań komunikacyjnych     126
  Paweł Waniowski: Postrzeganie informacji o cenach przez nabywców dóbr konsumpcyjnych     139
  Grażyna Światowy: Zmienność w programach kształcenia szkolnictwa wyższego i potrzebach rynku pracy – problemy dostosowawcze     150
  Marcin Haberla: Bariery rozwoju przedsiębiorczości akademickiej     167
  
  Krystyna Mazurek-Łopacińska: Ranking of universities/academic education as a tool of quality of education measurement     22
  Magdalena Sobocińska: Marketing research in the era of virtualization of social life     34
  Małgorzata Pałys: Research on visualization on the example of a depiction of a male with a child     54
  Anna Haczkowska: The analysis of difficulties arising during coding answers to open-ended questions and the attempt of resolving them by looking at findings coming from cognitive psychology illustrated (on the example of research studying Internet users’ associations with regions of Poland)     73
  Magdalena Daszkiewicz: Destination image research using methods based on free associations     83
  Monika Hajdas: B2B branding. Aspect of rational and emotional benefits     95
  Łukasz Jurek: Image of the residential care facilities in Poland     110
  Jarosław Woźniczka: Advertising effects pyramid: the results of research     124
  Ryszard Żabiński: Influence of media on the effectiveness of communication actions     138
  Paweł Waniowski: Perception of information on prices by purchasers of consumer goods     149
  Grażyna Światowy: Higher education curriculum changes and labor market requirements – problems of adaptation     166
  Marcin Haberla: Barriers of development of academic entrepreneurship     176
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia