Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, nr 896. Zarządzanie

Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, nr 896. Zarządzanie

1 opinia

Praca zbiorowa

Format:

ibuk

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em

18,90

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

W Zeszytach Naukowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie z zakresu zarządzania poruszana jest szeroko pojęta problematyka dotycząca praktyki i teorii zarządzania w przedsiębiorstwach i jednostkach administracji publicznej. W szczególności uwzględniana jest w nich tematyka zarządzania strategicznego, metod i technik zarządzania oraz zarządzania w obszarach funkcjonalnych, m.in. takich jak zarządzanie produkcją, zarządzanie informacjami, zarządzanie personelem, marketing, zarządzanie procesowe, zarządzanie wiedzą i controlling.


Liczba stron178
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

INNE EBOOKI AUTORA

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Arkadiusz Potocki, Komunikacyjne zachowania menedżerów i ich współpracowników w aspekcie generowania i wykorzystania wiedzy w wybranych organizacjach Małopolski    5
  Adam Nalepka, Formy organizacyjne działania przedstawicieli licencjonowanych zawodów związanych z gospodarowaniem nieruchomościami w Polsce    19
  Renata Winkler, Transfer wiedzy na styku kultur    39
  Paweł Chlipała, Różnicowanie przekazu komunikacyjnego instytucji non profit w krajach Unii Europejskiej    51
  Tomasz Smoleń, Nowoczesne instrumenty marketingowe wykorzystywane do oddziaływania na odbiorców oferty kulturalnej przez instytucje kultury na rynku Unii Europejskiej    67
  Agnieszka Żbikowska, Zróżnicowanie czynników demograficznych i ekonomicznych w krajach Unii Europejskiej jako determinanta działań marketingowych    81
  Mariusz Kuziak, Postawy polskich eksporterów wobec marketingu w świetle wyników badania empirycznego    97
  Halina Wojnarowska, Wybrane aspekty uwarunkowań kulturowych strategii marek na rynkach międzynarodowych    121
  Paweł Łukasik, Metody komunikacji ukierunkowane na innowacyjność    133
  Marek Makowiec, Działania usprawniające w zakresie skutecznego pozyskiwania i transferu wiedzy w organizacji    143
  Jan Beliczyński, Praktyka i wiedza z zakresu zarządzania w średniowieczu i epoce odrodzenia    157
  Lista recenzentów Zeszytów Naukowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie opublikowanych w 2012 roku    177
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia