Zarządzanie marką w segmencie B2B

Zarządzanie marką w segmencie B2B

1 ocena

Format:

ibuk

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em

34,95

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

Najnowsza książka uznanego na całym świecie guru marketingu – Philipa Kotlera, i jedna z pierwszych pozycji w literaturze światowej, poświęcona problematyce zarządzania marką w segmencie B2B.


Podręcznik zawiera kompleksową wiedzę teoretyczną na temat kształtowania marki, a zarazem wizerunku firmy działającej na rynku instytucjonalnym, popartą licznymi przykładami wziętymi z „życia” najbardziej prestiżowych światowych marek, jakimi są: Mercedes, IBM, Samsung, Tata Steel, Daimler-Chrysler, Siemens, Cemex czy FedEx.


Liczba stron268
WydawcaWydawnictwo Naukowe PWN
ISBN-13978-83-01-15238-3
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Przedmowa    7
  Wstęp    9
  Podziękowania    11
  ROZDZIAŁ 1. Być znanym czy być jednym z wielu?    15
  ROZDZIAŁ 2. Kreować markę czy nie?    25
    2.1. B2B ? B2C     29
    2.2. Znaczenie marki B2B    40
    2.3. Siła marki przedsiębiorstwa    53
  ROZDZIAŁ 3. Wymiary kreowania marki B2B    61
    3.1. Wyróżnienie marki    67
    3.2. Komunikacja marki    92
    3.3. Ocena marki    106
    3.4. Specjalności marki    108
  ROZDZIAŁ 4. Przyspieszenie dzięki kreowaniu marki    129
    4.1. Planowanie marki    132
    4.2. Analiza marki    134
    4.3. Strategia marki    137
    4.4. Budowanie marki    147
    4.5. Audyt marki    155
  ROZDZIAŁ 5. Udane przypadki kreowania marki w segmencie B2B    164
    5.1. FedEx    165
    5.2. Samsung    170
    5.3. Cemex    177
    5.4. IBM    184
    5.5. Siemens    189
    5.6. Lanxess    195
    5.7. Lenovo    197
    5.8. Tata Steel    206
  ROZDZIAŁ 6. Bądź świadom możliwości porażki w kreowaniu marki    214
    6.1. Pułapka nr 1: marka jest czymś, co posiadasz    215
    6.2. Pułapka nr 2: marka sama dba o siebie    216
    6.3. Pułapka nr 3: świadomość marki a jej znaczenie    218
    6.4. Pułapka nr 4: nie miejcie klapek na oczach    221
    6.5. Pułapka nr 5: nie pozwól osobom postronnym wykonywać twojej pracy    224
  ROZDZIAŁ 7. Perspektywy na przyszłość    229
    7.1. Korporacyjna odpowiedzialność społeczna    230
    7.2. Kreowanie marki w Chinach    233
    7.3. Projekt i marka    242
    7.4. Ukochane marki i przywództwo marki    248
  O autorach    250
  Bibliografia    252
  Indeks firm i marek    258
  Indeks rzeczowy    264
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia