Kompetencje absolwentów studiów ekonomicznych. Perspektywa nauki i biznesu

-25%

Kompetencje absolwentów studiów ekonomicznych. Perspektywa nauki i biznesu

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

27,00  36,00

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em

27,0036,00

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Misją Wydziału Zarządzania jest kształcenie, formowanie i rozwój absolwentów wyróżniających się kreatywnością, wysokim profesjonalizmem i etyką zawodową, na kanwie nowoczesnej wiedzy oraz prowadzonych na wydziale badań naukowych.
Niniejsza monografia zawiera teksty, których zasadnicze tezy koncentrują się wokół problematyki kompetencji absolwentów studiów ekonomicznych w perspektywie nauki i biznesu. Zmiany, przed którymi stanęło szkolnictwo wyższe, skłaniają ku pogłębionej refleksji nad dalszymi kierunkami rozwoju określanymi przez nowe oczekiwania gospodarki, nowe uwarunkowania legislacyjne i społeczno-demograficzne.


Liczba stron345
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
ISBN-13978-83-7246-708-9
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  WSTĘP    9
  Piotr Bielecki: Kompetencje absolwentów studiów wyższych w świetle ogólnoeuropejskich badań CHEERS, REFLEX i TUNING    13
  Rozdział I. KOMPETENCJE ABSOLWENTÓW STUDIÓW EKONOMICZNYCH – PERSPEKTYWA ŚRODOWISKA AKADEMICKIEGO    67
  Halina Buk: Postulaty praktyków gospodarczych w zakresie procesu dydaktycznego na uczelni wyższej    69
  Józefa Kramer: Efekty kształcenia a kompetencje naukowe i dydaktyczne nauczycieli akademickich (w polskich realiach)    77
  Elżbieta Kryńska: Absolwenci szkół wyższych na rynku pracy. Oczekiwania i rzeczywistość    87
  Krystyna Lisiecka: Konsorcja naukowe formą tworzenia wiedzy dla teorii i praktyki    102
  Grażyna Musiał: Społeczne uwarunkowania procesu kształcenia w XXI wieku    112
  Zdeněk Mikoláš, Petr Němčik: Dostosowanie kompetencji absolwentów kierunków ekonomicznych do oczekiwań pracodawców    132
  Rozdział II. KSZTAŁTOWANIE KOMPETENCJI ZAWODOWYCH W PROCESIE DYDAKTYCZNYM    147
  Józef Biolik, Ewa Madej: Próba oceny jakości kształcenia na podstawie analizy wyników sesji oraz ankiet absolwentów    149
  Bożena Czekańska-Mirek: O potrzebie rozwijania kompetencji komunikacyjnej u absolwentów pokolenia Y    163
  Grażyna Gruszczyńska-Malec, Janusz Strużyna: Budowanie kompetencji absolwentów uniwersytetu    171
  Krzysztof Leja: Kompetencje absolwenta kierunku unikatowego – Zarządzanie inżynierskie    187
  Andrzej Piosik: Ewaluacja programów studiów na poziomie wydziałowym i instytucjonalnym    199
  Anna Sowińska: Psychologia na uczelni ekonomicznej: wiedza psychologiczna a kompetencje absolwenta uczelni ekonomicznej    210
  Ewa Stachura: Interdyscyplinarne obszary wiedzy w dydaktyce    220
  Leszek Żabiński: Efekty kształcenia w dziedzinie studiów ekonomicznych (na przykładzie kierunku studiów Zarządzanie)    226
  Rozdział III. ADAPTACJA KOMPETENCJI ZAWODOWYCH ABSOLWENTÓW DO OCZEKIWAŃ RYNKU PRACY    239
  Wojciech Czakon: Elastyczność kompetencji absolwentów na turbulentnym rynku pracy    241
  Danuta Kempny: Warsztaty praktyczne w programach nauczania na kierunku Logistyka    249
  Monika Cesarska, Kinga Kajfosz: Rozwój kompetencji studentów Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach poprzez staże    254
  Patrycja Klimas: Kompetencje absolwentów w pracy zawodowej    259
  Tomasz Papaj: Oczekiwania terytorialnej administracji publicznej wobec profili kompetencyjnych absolwentów studiów ekonomicznych    272
  Barbara Pabian: Rola wartości kulturowych w kształceniu i wychowaniu studentów kierunków ekonomicznych    285
  Paweł Piotrowski, Zbigniew Spyra: Motywy podjęcia studiów i oczekiwania studentów kierunku Gospodarka turystyczna – wyniki badań    295
  Anna Ojrzyńska, Grażyna Trzpiot:Selektywność ludzi młodych na rynku pracy    302
  Teresa Żabińska: O potrzebie kształcenia w zakresie gospodarki turystycznej    310
  LITERATURA    323
  INFORMACJA O AUTORACH    343
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia