Internet Communication Management. International Week

-25%

Internet Communication Management. International Week

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

23,25  31,00

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em

23,2531,00

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

New technologies, including management information systems, the Internet and mobile communication technologies, have transformed many aspects of modern business and marketing. It seems only natural that recent studies have begun to address the role of communication in the particular context of new technologies. With the advent of new mobile infrastructure providing higher bandwidth and constant connection to the network from virtually everywhere, the way people use communication media is predicted to radically transform. A new breed of information systems, referred to as Internet systems as well as mobile information systems have appeared to address the emerging situation. Therefore, we are presenting to our valued readers the monograph entitled “Internet Communication Management”.


Liczba stron192
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
ISBN-13978-83-7246-776-8
Numer wydania1
Język publikacjiangielski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

POLECAMY

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Foreword    9
  Acknowledgements    11
  Izabela Gajda-Perek, ASSUMPTIONS AND OUTCOMES OF THE UNDERTAKING – FIRST INTERNATIONAL WEEK ‘INTERNET COMMUNICATION MANAGEMENT’ AT UNIVERSITY OF ECONOMICS IN KATOWICE    16
  Małgorzata Pańkowska, INTERNATIONAL WEEK AS EDUCATIONAL CHALLENGE    22
  Edyta Lachowicz-Santos, ANALYSIS OF THE SURVEYS CONDUCTED AMONG PARTICIPANTS OF THE INTERNATIONAL WEEK AND NEW MEDIA DAY    31
  Danuše Bauerová, LEARNING 2.0 STRATEGY DEVELOPMENT    38
  Malte Beinhauer, THE IMPACT OF ENTERPRISE 2.0    51
  El Hassan Bezzazi, INFORMATION CONTROL ASPECTS IN COLLABORATIVE eLEARNING NETWORKS    65
  Adriana Schiopoiu Burlea, THE ETHICAL ISSUES IN INTERNET COMMUNICATION    78
  Antonio Cartelli, DIGITAL TECHNOLOGIES, KNOWLEDGE CONSTRUCTION AND SUBJECT DEVELOPMENT    94
  Frederic Gimello-Mesplomb, SOME EPISTEMOLOGICAL CONSIDERATIONS ABOUT THE THEORIES OF FILM AND CULTURAL CONSUMPTION IN THE INTERNET AGE: REVISITING SUPERSTARDOM MODELS, LONG TAIL PHENOMENON AND QUALITY APPRAISAL    105
  Ching-Heng Pan, Lichun Chiang, THE UTILIZATION OF WEB 2.0 APPLICATIONS FOR PUBLIC PARTICIPATION: ACCEPTANCE FACTORS OF BUREAUCRATS' ATTITUDES    116
  Bernardino Quattrociocchi, THE INFORMATION COMMUNICATION TECHNOLOGY (ICT) TO SUPPORT THE INTERNATIONALIZATION PATHS OF THE ENTERPRISES IN THE FASHION FIELD    130
  Claus-Peter Rückemann, CURRENT RESEARCH ON MULTIDISCIPLINARY INFORMATION AND COMMUNICATION SYSTEMS    146
  Christine Röll, NEW MEDIA AND LANGUAGE TEACHING    169
  John Traxler, NEW MEDIA: THEIR IMPACT ON BUSINESS, INFORMATION, ORGANISATIONS, AND SYSTEMS    181
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia