X

  WSTĘP Aleksander Panasiuk 9
  ROZDZIAŁ 1. KONCEPCJA MARKETINGU USŁUG Aleksander Panasiuk 13
    1.1. Istota, zasady i cele marketingu 13
    1.2. Obszary badawcze marketingu usług 15
    1.3. Usługa jako produkt 17
    1.4. Koncepcje marketingu usług 19
    Pytania i zadania 22
    Literatura zalecana 23
  ROZDZIAŁ 2. RYNEK USŁUG TURYSTYCZNYCH 24
    2.1. Istota rynku usług turystycznych Dawid Milewski 24
    2.2. Podmioty rynku usług turystycznych Dawid Milewski 33
    2.3. Mechanizm rynkowy w turystyce Dawid Milewski 38
    2.4. Orientacje rynkowe Dawid Milewski, Aleksander Panasiuk 41
    Pytania i zadania 44
    Literatura zalecana 44
  ROZDZIAŁ 3. ZACHOWANIE KLIENTA NA RYNKU USŁUG TURYSTYCZNYCH Maja Jedlińska 45
    3.1. Konsumenci usług turystycznych 46
    3.2. Proces zakupu 51
    3.2. Kryteria i procedury segmentacji rynku 56
    Pytania i zadania 61
    Literatura zalecana 61
  ROZDZIAŁ 4. KONCEPCJA MARKETINGOWA W TURYSTYCE 62
    4.1. Przesłanki zastosowania marketingu w turystyce Aleksander Panasiuk 62
    4.2. Marketing mix w turystyce Aleksander Panasiuk 65
    4.3. Marketing terytorialny w turystyce Beata Meyer 70
    Pytania i zadania 73
    Literatura zalecana 73
  ROZDZIAŁ 5. PRODUKT NA RYNKU USŁUG TURYSTYCZNYCH 74
    5.1. Istota produktu turystycznego Agnieszka Lewandowska 74
    5.2. Usługa turystyczna jako produkt Agnieszka Lewandowska 77
    5.3. Rodzaje produktów turystycznych Agnieszka Lewandowska 79
    5.4. Cykl życia produktu turystycznego Agnieszka Lewandowska 82
    5.5. Jakość usług turystycznych Agnieszka Lewandowska, Aleksander Panasiuk 86
    5.6. Marka turystyczna Agnieszka Lewandowska, Aleksander Panasiuk 88
    Pytania i zadania 91
    Literatura zalecana 92
  ROZDZIAŁ 6. CENA USŁUG TURYSTYCZNYCH 93
    6.1. Istota i rodzaje cen w turystyce Aleksander Panasiuk, Adam Pawlicz 93
    6.2. Koncepcje ustalania cen w turystyce Aleksander Panasiuk, Adam Pawlicz 95
    6.3. Strategie cenowe w turystyce Adam Pawlicz 99
    Pytania i zadania 104
    Literatura zalecana 107
  ROZDZIAŁ 7. DYSTRYBUCJA USŁUG TURYSTYCZNYCH Daniel Szostak 106
    7.1. Pojęcie dystrybucji usług turystycznych 106
    7.2. Kanały dystrybucji w turystyce 107
    7.3. System dystrybucji usług turystycznych 110
    7.4. Dystrybucja a sprzedaż usług turystycznych 113
    7.5. Rola lokalizacji w dystrybucji turystycznej 114
    7.6. Nowoczesne kanały dystrybucji usług turystycznych 115
    Pytania i zadania 120
    Literatura zalecana 121
  ROZDZIAŁ 8. PROMOCJA USŁUG TURYSTYCZNYCH Daria Jaremen 122
    8.1. System komunikacji z rynkiem w turystyce 122
    8.2. Reklama usług turystycznych 128
    8.3. Sprzedaż osobista usług turystycznych 130
    8.4. Instrumenty promocji uzupełniającej 136
    8.5. Public relations w turystyce 140
    Pytania i zadania 145
    Literatura zalecana 145
  ROZDZIAŁ 9. PERSONEL TURYSTYCZNY Anna Tokarz 146
    9.1. Rola personelu w marketingu turystycznym 146
    9.2. Pracownicy odpowiedzialni za cele marketingowe w turystyce 154
    9.3. Instrumenty marketingowej polityki personalnej w turystyce 156
    Pytania i zadania 163
    Literatura zalecana 163
  ROZDZIAŁ 10. BADANIA MARKETINGOWE NA RYNKU USŁUG TURYSTYCZNYCH Małgorzata Januszewska 164
    10.1. Istota badań marketingowych 164
    10.2. Źródła informacji wykorzystywane w badaniach 170
    10.3. Metody i techniki badań marketingowych 176
    Pytania i zadania 180
    Literatura zalecana 180
  ROZDZIAŁ 11. STRATEGIE RYNKOWE W TURYSTYCE Daniel Szostak 181
    11.1. Istota i klasyfikacja strategii rynkowych 181
    11.2. Rodzaje strategii rynkowych w turystyce 184
    11.3. Podstawowe rodzaje strategii marketingowych w turystyce 190
    11.4. Strategie rynkowe obszaru turystycznego 196
    Pytania i zadania 199
    Literatura zalecana 200
  BIBLIOGRAFIA 201
  SŁOWNICZEK Daniel Szostak 207
  INDEKS RZECZOWY Anna Tokarz 213
Marketing usług turystycznych
- 30%

SZCZEGÓŁY WYDANIA

Spis treści

Liczba stron  

216

Kategoria

Marketing, reklama

ISBN-13

978-83-01-16864-3

Numer wydania

1

Język publikacji

polski

Rozmiary plików do pobrania

epub - 3,47 MB
mobi - 4,34 MB

Akceptowalne sposoby płatności

Karta kredytowa, przelew elektroniczny, płatny SMS

Informacja o sprzedawcy

Ravelo Sp. z o.o.

Redakcja: Andrzej Panasiuk
5.0 / 5 (1 głosów)
bookPrzeczytaj bezpłatny fragment slide
Wypożyczenie

Dostęp online przez aplikację myIBUK. Formaty plików: ibuk

X Format IBUK - ebook dostępny do wypożyczenia

- format książki elektronicznej
- bez instalowania oprogramowania, wystarczy przeglądarka internetowa oraz dostęp do Internetu,
- książka dostępna na Twojej półce w koncie myIBUK,
- dodatkowe funkcje: dodawanie notatek, tagów, zaznaczania fragmentów i cytatów,
- po pobraniu książka dostępna również bez dostępu do internetu.

Więcej informacji o formacie i wymaganiach technicznych IBUK »


od 4,92

Wypożycz teraz
Szybki zakup
Kup i pobierz. Formaty plików: multiformat
X W jednej cenie wszystkie dostępne formaty plików zabezpieczonych w ten sam sposób. Kup multiformat i nie zastanawiaj się czy plik będzie można otworzyć na Twoim urządzeniu! Szczegółowe informacje o plikach wchodzacych w skład multiformatu znajdują się w nawiasie.
(epub ,
X Format ePub

Format jest oficjalnym standardem International Digital Publishing Forum (IDPF). Jest obsługiwany przez prawie wszystkie typy e-czytników poza czytnikami marki Kindle. Książki w formacie ePub można czytać również na innych urządzeniach elektronicznych wyposażonych w odpowiednie oprogramowanie. ePub jest formatem niestronicowanym co oznacza, że tekst płynnie dostosowuje się do wielkości ekranu dając użytkownikowi możliwość zmiany niektórych parametrów wyświetlania tekstu.

Więcej informacji o formacie i wymaganiach technicznych ePub
mobi
X Format mobi

Format mobi przeznaczony jest głównie dla urządzeń firmy Amazon typu Kindle Touch, Kindle Paperwhite czy Kindle Fire. Czytanie ebooków w tym formacie możliwe jest również na innych urządzeniach elektronicznych wyposażonych w odpowiednie oprogramowanie firmy Amazon. Kindle mobi jest formatem niestronicowanym co oznacza, że tekst płynnie dostosowuje się do wielkości ekranu dając użytkownikowi możliwość zmiany niektórych parametrów wyświetlania tekstu.

Więcej informacji o formacie i wymaganiach technicznych Kindle mobi
)  
X Znak wodny

Zabezpieczenie to zwane również potocznie watermarkiem. Zabezpieczenie nakłada się na pliki indywidualnie i niepowtarzalnie w sposób jawny i ukryty. Każdy zakupiony e-book/audiobook staje się unikatowy i pozwala na jednoznacznie określenie właściciela pliku w przypadku nieuprawnionego użytkowania polegającego np. na umieszczeniu ebooka w internetowych serwisach wymiany plików. Jest to rozwiązanie, które bez względu na system operacyjny nie wymaga od użytkowników zakupu ani instalacji żadnego dodatkowego oprogramowania do odczytywania plików co czyni je bardzo wygodnym i popularnym.

Więcej informacji o zabezpieczeniu znakiem wodnym

35,90

25,13

Kup teraz
Kup na prezent »   

Opis

Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych.


Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w tym:
* podstawy teoretyczne i terminologię,
* funkcjonowanie marketingu usług turystycznych z uwzględnieniem zachowań konsumenckich,
* działalność marketingową na docelowym rynku,
* badania marketingowe w turystyce,
* analizę wybranych strategii marketingowych w turystyce.


Do głównych zalet podręcznika należą:
* dostosowanie do programów nauczania,
* logiczna struktura i jasność wykładu,
* liczne przykłady z polskiej praktyki gospodarczej,
* słowniczek podstawowych terminów,
* bogata bibliografia,
* indeks rzeczowy.


Zespół autorski tworzą: Małgorzata Januszewska, Daria Jaremen, Maja Jedlińska, Agnieszka Lewandowska, Beata Meyer, Dawid Milewski, Aleksander Panasiuk, Adam Pawlicz, Daniel Szostak i Anna Tokarz. Są to pracownicy naukowi i wykładowcy Katedry Zarządzania Turystyką Uniwersytetu Szczecińskiego oraz Katedry Marketingu i Zarządzania Gospodarką Turystyczną Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu.


Treść książki jest identyczna z treścią książki o numerze ISBN 83-01-14517-X


Sprawd? nowy abonament - to si? op?aca!
Ebook dost?pny w abonamencie
Inne ebooki wydawcy Bestsellery w kategorii

Oceny użytkowników

Średnia ocena: ( 1 )
1
0
0
0
0
Oceń:  
Opinie użytkowników
Bądź pierwszy!