Przywództwo wyższego stopnia. Blanchard o przywództwie i tworzeniu efektywnych organizacji

2 oceny

Format:

epub, mobi, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

33,00  55,00

Format: epub, mobi

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em

33,0055,00

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

Tłumaczenie: Adam Bekier
25 lat doświadczeń w pracy nad przywództwem zebranych w jednej niezwykłej książce!
Ken Blanchard wywarł ogromny wpływ na zarządzanie milionami ludzi i firm. Napisany przez niego wraz ze Spencerem Johnsonem, fenomenalny bestseller The One Minute Manager został sprzedany w 13 000 000 egzemplarzy. Liderzy od wielu lat korzystają z wnikliwości, mądrości i praktycznych technik Blancharda. Teraz Blanchard i współpracownicy oferują nowej generacji przywódców przełomowe dzieło Przywództwo wyższego stopnia, w którym zgromadzono wiedzę na temat światowej klasy przywództwa.


Czytelnik dowie się, jak wyznaczać cele i wizje w oparciu o trzy "kluczowe dla firmy sprawy" oraz jak sprawić, żeby pracownicy wiedzieli, kim jest lider, dokąd zmierza i jakie wartości będą przyświecać jego działaniu.


Możesz być przywódcą wyższego stopnia. Tworząc wydajną organizację możesz doprowadzić pracowników do wielkości.


DLA WSZYSTKICH, KTÓRZY CHCĄ BYĆ LEPSZYMI LIDERAMI. W każdej firmie, w każdej organizacji, we wszystkich obszarach życia.


WYZNACZANIE WŁAŚCIWYCH CELÓW, DĄŻENIE DO WŁAŚCIWEJ WIZJI. Koncentracja na naprawdę istotnych dla firmy sprawach.


OBSŁUGA KLIENTÓW NA WYSOKIM POZIOMIE.


Dostarczanie klientom idealnych wrażeń i pozyskiwanie "wielbicieli firmy".


POSKROMIENIE EGO: DROGA SŁUŻEBNEGO PRZYWÓDCY. Wysłuchiwanie, chwalenie, wspieranie, prowadzenie i umożliwianie pracownikom osiągania sukcesów.


Zespół autorski tworzą: Ken Blanchard, Marjorie Blanchard, Scott Blanchard, Don Carew, Eunice Parisi-Carew, Fred Finch, Susan Fowler, Laurence Hawkins, Judd Hoekstra, Fay Kandarian, Alan Randlph, Jesse Stoner, Drea Zigarmi, Pat Zigarmi.


Liczba stron338
WydawcaWydawnictwo Naukowe PWN
ISBN-13978-83-01-18690-6
Numer wydania2
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

INNE EBOOKI AUTORA

Ciekawe propozycje

Spis treści

[]Część pierwsza. WŁAŚCIWY CEL I WIZJA    1
    Rozdział 1. Efektywne organizacje (Don Carew, Fay Kandarian, Eunice Parisi-Carew, Jesse Stoner, Ken Blanchard)    3
      Właściwy cel: trzy kluczowe sprawy    4
      Efektywna organizacja trafia w dziesiątkę za każdym razem    8
      Model HPO SCORES TM    9
      Kwestionariusz modelu efektywnej organizacji HPO SCORES    12
    Rozdział 2. Siła wizji (Jesse Stoner, Ken Blanchard, Drea Zigarmi)    19
      Znaczenie wizji    19
      Porywająca wizja jako źródło kultury organizacyjnej    20
      Wizja jako punkt wyjścia    21
      Wizja na wszystkich poziomach organizacji    23
      Skuteczne a nieskuteczne zwerbalizowanie wizji    23
      Tworzenie skutecznej wizji    24
      Urzeczywistnienie wizji    29
      Wizja a przywództwo    31
  Część druga. ODPOWIEDNIE TRAKTOWANIE KLIENTÓW    33
    Rozdział 3. Obsługa klientów na wysokim poziomie (Ken Blanchard, Jesse Stoner, Scott Blanchard)    35
      Korzyści zdobywane dzięki klientom    35
      Obsługa klientów na wysokim poziomie    37
      Wykraczanie poza przyjęte standardy obsługi klienta    48
      Zastosowanie teorii w praktyce    50
      Pozyskiwanie wielbicieli firmy wymaga pracowników-zapaleńców    53
  Część trzecia. ODPOWIEDNIE TRAKTOWANIE PRACOWNIKÓW    55
    Rozdział 4. Kluczem jest empowerment (Alan Randolph, Ken Blanchard)    57
      Definicja empowermentu    58
      Siła empowermentu    59
      Negatywny wpływ tradycji firmy na empowerment    60
      Władza i potencjał pracowników: przykład z życia wzięty    61
      Uczenie się języka empowermentu    62
      Trzy klucze do empowermentu    63
    Rozdział 5. Przywództwo Sytuacyjne SLII®: koncepcja integrująca (Współzałożyciele The Ken Blanchard Companies)    75
      Dostosowanie stylu przywództwa do etapu rozwoju    76
      Zmiany etapów rozwoju jednostki zależnie od zadania lub celu    80
      Wychodzenie naprzeciw realnym możliwościom jednostki    82
      Trzy główne umiejętności przywódcy sytuacyjnego    85
      Efektywne przywództwo to proces transformacji    87
    Rozdział 6. Samoprzywództwo (self leadership): siła kryjąca się za empowermentem (Susan Fowler, Ken Blanchard, Laurence Hawkins)    89
      Wyzwalanie empowermentu u pracowników    90
      Tworzenie samoprzywódców poprzez indywidualne uczenie się    91
      Trzy główne umiejętności samoprzywódcy    92
    Rozdział 7. Współpraca dla wyników (Fred Finch, Ken Blanchard)    101
      Skuteczny system ocen pracowniczych    101
      Współpraca a system ocen    104
      Współpraca jako nieformalny system ocen    119
    Rozdział 8. Kluczowe umiejętności w zakresie współpracy dla wyników: jednominutowy menedżer (Ken Blanchard, Fred Finch)    123
      Jednominutowe wyznaczanie celów    123
      Jednominutowe pochwały    130
      Reprymendy a uwagi    134
      Czwarty tajnik jednominutowego menedżera    139
    Rozdział 9. Sytuacyjne przywództwo zespołowe (Don Carew, Eunice Parisi-Carew, Ken Blanchard)    141
      Istota zespołów    141
      Przyczyny niepowodzenia zespołów    143
      Cechy charakterystyczne efektywnego zespołu    144
      Model PERFORM w organizacji    146
      Model PERFORM w praktyce    148
      Przekonania i postawy w zespole    150
      Przywództwo Sytuacyjne SLII® a efektywne zespoły    151
      Etapy rozwoju zespołu    151
      Prawidłowa diagnoza etapu rozwoju i potrzeb zespołu    157
      Style przywództwa zespołowego    157
      Dostosowanie stylu przywództwa do etapu rozwoju zespołu    159
      Nadzwyczajne efekty pracy zespołowej    163
    Rozdział 10. Przywództwo organizacyjne (Pat Zigarmi, Ken Blanchard, Drea Zigarmi, Judd Hoekstra)    165
      Waga zarządzania zmianą    165
      Złożoność zmian w organizacji    166
      Potrzeba wprowadzenia zmian    167
      Przewidywalne przyczyny niepowodzenia zmian    167
      Zarządzanie procesem zmian    169
      Obawy pracowników przed zmianami    170
      Style przywództwa organizacyjnego    178
      Model Przywództwa Sytuacyjnego SLII® a zmiany    179
      Zaangażowanie i wpływ pracowników na planowanie zmian    183
    Rozdział 11. Strategie zarządzania zmianą (Pat Zigarmi, Judd Hoekstra)    185
      Osiem strategii zarządzania zmianą    185
      Strategia pierwsza: zwiększenie możliwości zaangażowania się pracowników i wywierania przez nich wpływu    187
      Strategia druga: wyjaśnienie przyczyn wprowadzania zmiany    191
      Strategia trzecia: wizualizacja przyszłości    192
      Strategia czwarta: metoda prób i błędów jako sposób zsynchronizowania procesu    194
      Strategia piąta: stwarzanie możliwości i zachęcanie do działania    199
      Strategia szósta: realizacja i promowanie zmiany    201
      Strategia siódma: utrwalanie zmiany i rozszerzanie jej zakresu    203
      Strategia ósma: poszukiwanie okazji do wprowadzenia nowych zmian    204
  Część czwarta. WŁAŚCIWY RODZAJ PRZYWÓDZTWA    207
    Rozdział 12. Przywództwo służebne (Ken Blanchard, Scott Blanchard, Drea Zigarmi)    209
      Przywództwo służebne – definicja    209
      Stosowanie przywództwa służebnego    210
      Zachęcanie pracowników do niezależnego myślenia    212
      Czynniki wpływające na wydajność pracy    214
      Przywództwo służebne to kwestia serca    216
      Przywódcy z motywacją a przywódcy z powołaniem    217
      Zagrożenie ze strony ego    219
      Zadania przywódców służebnych    222
      Przywództwo służebne: obowiązek czy wybór    225
    Rozdział 13. Kształtowanie własnej wizji przywództwa (Ken Blanchard, Margie Blanchard, Pat Zigarmi)    233
      Elementy składowe wizji przywództwa    234
      Kształtowanie własnej wizji przywództwa    241
  Badanie poziomu gotowości organizacji na zmiany    249
  Podziękowania    251
  O Autorach    253
  Skorowidz    265
RozwińZwiń

W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia