Decyzje w zarządzaniu przedsiębiorstwem

Decyzje w zarządzaniu przedsiębiorstwem

1 opinia

Wydawca:

Wydawnictwo WNT

Format:

ibuk

RODZAJ DOSTĘPU

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa:

Najniższa cena z 30 dni: 6,92 zł  


6,92

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Książka zawiera zagadnienia dotyczące podejmowania decyzji na różnych szczeblach zarządzania przedsiębiorstwem: strategicznym, taktycznym i operacyjnym. Omówiono w niej planowanie strategii rozwoju przedsiębiorstwa, m. in. strategie produkcyjne, cele strategiczne i analizę finansowych możliwości ich realizacji, alternatywy rozwoju produkcji i wybór racjonalnych wariantów. Przedstawiono planowanie agregacyjne w zarządzaniu przedsiębiorstwem oraz komputerowe wspomaganie decyzji w symulacyjnej grze Przetarg. Dużo miejsca poświęcono zagadnieniu podejmowania decyzji o zakupie i sprzedaży produktu. Rozważano także harmonogramowania produkcji (metoda SZEZA) i sterowania w systemach wytwarzania. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunku zarządzanie i marketing wyższych uczelni technicznych i ekonomicznych, uczestników kursów doskonalenia kwalifikacji w zakresie zarządzania oraz menadżerów przedsiębiorstw.


Plik pdf ma postać skanów co uniemożliwia przeszukiwanie tekstu.


Rok wydania2000
Liczba stron492
KategoriaZarządzanie, organizacja, strategie
WydawcaWydawnictwo WNT
ISBN-13978-83-2042-550-5
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Przedmowa    11
  1. Planowanie strategii rozwoju przedsiębiorstwa    15
    1.1 Ogólny schemat modelowania systemowego    16
    1.2 Przedsiębiorstwo jako system działań    26
    1.3 Strategie produkcyjne przedsiębiorstwa    38
    1.4 Proces modelowania strategii rozwoju przedsiębiorstwa    62
    1.5 Cele strategiczne przedsiębiorstwa (CELE)    72
    1.6 Alternatywy rozwoju produkcji (ARP)    86
    1.7 Analiza finansowych możliwości realizacji celów (AFMRC)    135
    1.8 Wybór racjonalnych wariantów rozwoju (WRWR)    185
    1.9 Kształtowanie strategii rozwoju jako proces uczenia się przedsiębiorstwa    195
    1.10 Kształtowanie strategii rozwoju jako proces uczenia się przedsiębiorstwa    199
  2. Planowanie agregacyjne w zarządzaniu przedsiębiorstwem    203
    2.1 Optymalizacja wyboru strategii w planowaniu agregacyjnym    204
    2.2 Komputerowe wspomaganie decyzji w symulacyjnej grze Przetarg    222
    Literatura    308
  3. Podejmowanie decyzji o zakupie i sprzedaży produktu    311
    3.1 Wspomaganie decyzji subiekta – organizatora przetargu    311
    3.2 Proces wspomagania decyzji subiekta – uczestnika przetargu    357
    Literatura    397
  4. Harmonogramowanie produkcji i sterowanie produkcją w systemach wytwarzania    401
    4.1 Klasyfikacja i rozpoznawanie problemu szeregowania zadań    402
    4.2 Szeregowanie zadań metodą SZEZA    412
    4.3 Wielokryterialna i wieloczynnikowa ocena schematów szeregowania zadań    430
    4.4 Optymalizacja wyboru maszyny i suboptymalne metody projektowania harmonogramów    443
    4.5 Zastosowanie metody SZEZA do projektowania harmonogramów    452
    4.6 Harmonogramowanie w systemach sterowania z intelektualnym sprzężeniem zwrotnym    470
    Literatura    481
  Skorowidz    485
RozwińZwiń