Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie nr 884. Metody analizy danych

Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie nr 884. Metody analizy danych

1 opinia

Praca zbiorowa

Format:

ibuk

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em

16,80

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Zeszyt naukowy jest zbiorem 10 artykułów, których tematem przewodnim są rozważania teoretyczne i praktyczne dotyczące metod analizy danych. W artykułach zaprezentowano wyniki badań dotyczących: zastosowania wielopoziomowych modeli stanów-cech w marketingu relacji, analizy propagacji sygnałów w modelu społeczności bez trwałej struktury, wykorzystania statystycznych funkcji głębi we wstępnej analizie szeregu czasowego, przydatności dwuwymiarowych modeli dla zmiennych licznikowych w ekonomii, metodologicznych aspektów pomiaru wartości cenionych przez konsumentów, projekcji struktury ludności w Polsce według wykształcenia, zastosowania homogenicznego bootstrapu Simara i Wilsona w estymacji miary efektywności technicznej, poszukiwania zależności między polskim handlem zagranicznym a względną przewagą komparatywną w świetle teorii cyklu życia produktu Vernona, znaczenia procesu przygotowania danych w budowie modeli data mining oraz porównania modeli regresji logistycznej odpornych na problem całkowitego rozdzielenia.


Liczba stron156
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

INNE EBOOKI AUTORA

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Adam Sagan, Wielopoziomowe modele stanów-cech w marketingu relacji    5
  Paweł Wołoszyn, Jacek Wołoszyn, Badanie propagacji sygnałów w modelu społeczności bez trwałej struktury    23
  Daniel Kosiorowski, Statystyczne funkcje głębi we wstępnej analizie szeregu czasowego    43
  Jerzy Marzec, Wybrane dwuwymiarowe modele dla zmiennych licznikowych w ekonomii    59
  Jadwiga Stobiecka. Metodologiczne aspekty pomiaru wartości cenionych przez konsumentów    71
  Marcin Stonawski, Projekcje struktury ludności w Polsce w latach 2002–2052 według wykształcenia jako kluczowego czynnika kapitału ludzkiego    87
  Artur Prędki, Homogeniczny bootstrap Simara i Wilsona w estymacji miary efektywności technicznej    103
  Marcin Salamaga Modelowanie wpływu względnej przewagi komparatywnej na polski handel zagraniczny    119
  Mariusz Łapczyński Charakterystyka wybranych etapów procedury przygotowania danych do budowy modeli data mining    129
  Kamil Fijorek, Porównanie modeli regresji logistycznej odpornych na problem całkowitego rozdzielenia    143
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia