Modelowanie i implementacja systemów informatycznych

-35%

Modelowanie i implementacja systemów informatycznych

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

13,00  20,00

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em

13,0020,00

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

Książka poświęcona jest problematyce wytwarzania oprogramowania z wykorzystaniem podejścia obiektowego i notacji UML. Szczególny nacisk położono na przełożenie teoretycznych pojęć obiektowości na praktyczne odpowiedniki implementacyjne. Na konkretnym, biznesowym przykładzie (wypożyczalnia wideo) opisano poszczególne fazy wytwarzania oprogramowania: analiza, projekt, implementacja, testowanie ze szczególnym uwzględnieniem tych dwóch środkowych. Opis poparto implementacją biblioteki (dla języka Java) ułatwiającej stosowanie niektórych pojęć obiektowości (ekstensja, asocjacje, ograniczenia, dziedziczenie) oraz prototypem częściowo realizującym funkcjonalność wspomnianej wypożyczalni wideo (również dla języka Java).
Przy pisaniu książki wykorzystano doświadczenia autora płynące z pracy w Polsko-Japońskiej Wyższej Szkole Technik Komputerowych oraz uczestnictwa w różnych projektach komercyjnych oraz naukowo-badawczych.
Odbiorcami publikacji mogą być wszyscy zainteresowani współczesnymi obiektowymi językami programowania takimi jak Java, C# czy C++. Książka szczególnie polecana jest dla studentów nauk informatycznych chcących pogłębić swoją wiedzę dotyczącą analizy, modelowania oraz implementacji nowoczesnych systemów komputerowych.


Liczba stron286
WydawcaWydawnictwo Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych
ISBN-13978-83-63103-21-7
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

EBOOKI WYDAWCY

Ciekawe propozycje

Spis treści

  1 Wprowadzenie    15
  2 Analiza    17
  2.1 Wymagania klienta    18
  2.2 Wymagania dla Wypożyczalni wideo    19
  2.3 Przypadki użycia    21
  2.4 Diagram klas    30
  2.5 Diagram aktywności    89
  2.6 Diagram stanów    91
  3 Projektowanie    93
  3.1 Klasy    94
  3.2 Asocjacje    124
  3.3 Dziedziczenie    163
  3.4 Ograniczenia i inne konstrukcje    191
  3.5 Model relacyjny    201
  3.6 Użyteczność graficznych interfejsów użytkownika    230
  3.7 Projekt dla Wypożyczalni wideo    239
  4 Implementacja i testowanie    257
  4.1 Wprowadzenie    257
  4.2 Zarządzanie danymi    263
  4.3 Logika biznesowa    268
  4.4 Implementacja Graficznego Interfejsu Użytkownika    271
  4.5 Testowanie    274
  5 Uwagi końcowe    277
  Bibliografia    279
  Ważniejsze informacje związane z Wypożyczalnią wideo    281
  Indeks    283
  Spis ilustracji    285
  Spis listingów    291
RozwińZwiń

W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia