Cykl życia produktu bankowego i jego implikacje dla polityki produktu bankowości detalicznej

-20%

Cykl życia produktu bankowego i jego implikacje dla polityki produktu bankowości detalicznej

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

12,48  15,60

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em

12,4815,60

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Niniejsza publikacja stanowi próbę skonfrontowania założeń teoretycznych w zakresie cyklu życia produktu bankowego z realiami polskiego sektora bankowego oraz doświadczeniami banków detalicznych. Przeprowadzone badania nad przebiegiem cyklu życia produktu bankowego przyczyniły się do wzbogacenia pracy w opisy i wnioski związane z wykorzystaniem tej koncepcji do skutecznych działań w obszarze kreowania produktu bankowego oraz wyodrębnienia różnic i podobieństw w przebiegu krzywych cyklu życia dla wybranych „klas” i „typów” produktów bankowych z uwzględnieniem kwestii długości (czasu) życia danego produktu na rynku. Badania empiryczne pozwoliły również na zdiagnozowanie stanu wiedzy o cyklu życia produktu wśród kadry menedżerskiej i wykorzystaniu jej w polityce produktu banku.
Książka ta może posłużyć jako źródło poszerzenia wiedzy na temat koncepcji cyklu życia produktu oraz jej zakresu zastosowania do działań w obrębie polityki produktu finansowego, w szczególności bankowego. Przeznaczona ona jest przede wszystkim dla studentów zarządzania i marketingu, menedżerów produktu oraz pracowników działu badań nad produktami finansowymi.


Liczba stron154
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN-13978-83-7525-720-5
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wstęp     7
  Rozdział I. Cykl życia produktu w literaturze przedmiotu     9
  1. Cykl życia produktu w literaturze z zakresu marketingu     12
  1.1. Fazy cyklu życia produktu    16
  1.1.1. Przebieg klasycznego cyklu życia produktu     18
  1.2. Rodzaje i długość krzywych cyklu życia produktu     21
  1.3. Czynniki wpływające na kształt krzywych cyklu życia produktu     23
  2. Strategie marketingowe w cyklu życia produktu    25
  2.1. Metody analizy strategicznej wykorzystywane do zarządzania produktem    29
  3. Metody i modele określania cyklu życia produktu     33
  3.1. Metody określania faz cyklu życia produktu    33
  3.1.1. Programy działań w poszczególnych fazach cyklu życia produktu    37
  3.2. Modele matematyczne wykorzystywane do określania cyklu życia produktu     39
  Rozdział II. Polityka produktu w polskiej bankowości detalicznej     47
  1. Produkt bankowy na rynku bankowości detalicznej     47
  1.1. Produkt w ujęciu marketingu dóbr konsumpcyjnych i marketingu bankowego     47
  1.2. Produkt bankowy a segment klienta bankowości detalicznej     50
  2. Cechy specyficzne produktów bankowych i ich klasyfikacja    53
  2.1. Charakterystyka produktów bankowych    53
  2.2. Struktura produktu bankowego    54
  2.3. Klasyfikacja produktów bankowych    58
  3. Kreowanie produktu bankowego     60
  3.1. Nowy produkt na rynku usług bankowych     60
  3.2. Kreowanie asortymentu produktu bankowego     63
  4. Sytuacja produktów bankowych na rynku polskim     69
  5. Cykl życia produktu bankowego     72
  6. Działania banku zgodnie z cyklem życia produktu    75
  7. Rodzaje krzywych cyklu życia produktu bankowego    90
  8. Model cyklu życia produktu bankowego – zakres analiz i decyzji marketingowych     94
  Rozdział III. Cykl życia produktu bankowego w Polsce – wyniki badań     99
  1. Zakres prowadzonych badań empirycznych nad cyklem życia produktu bankowego    99
  2. Krzywe cyklu życia wybranych rodzajów produktów bankowych     101
  2.1. Cykl życia „klasy” produktu bankowego na rynku    101
  2.2. Cykl życia „typu” produktu bankowego na rynku     109
  3. Analiza porównawcza krzywych cyklu życia klasy i typu produktów bankowych    118
  4. Postrzeganie koncepcji cyklu życia produktu przez menedżerów banków detalicznych w Polsce     123
  4.1. Użyteczność koncepcji cyklu życia w obrębie polityki produktu bankowego     124
  4.2. Czynniki wspomagające działania w obszarze polityki produktu bankowego    125
  4.3. Opinie menedżerów banków na temat koncepcji cyklu życia produktu oraz zakres prowadzonych badań nad produktem w polskiej bankowości detalicznej     126
  Podsumowanie     129
  Bibliografia     131
  Załącznik    139
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia