Zachowania ludzi w organizacji. Uwarunkowania i kierunki ewolucji

Zachowania ludzi w organizacji. Uwarunkowania i kierunki ewolucji

2 oceny

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

16,80

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em

16,80

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Recenzowana książka porusza bardzo aktualną problematykę, cieszącą się zainteresowaniem zarówno środowisk naukowych, jak i praktyków. Jej zaletą jest to, że porządkuje złożoną problematykę zachowań ludzi rozpatrywaną przez pryzmat wielu nauk. Jest udaną próbą przedstawienia różnych podejść dotyczących zachowania człowieka w zmieniającej się organizacji. (...) Jest to dojrzała praca, która skłania do refleksji nad wieloaspektowym charakterem zarządzania ludźmi w organizacji.
Książka może stanowić wartościową lekturę dla studentów zarządzania i nauk pokrewnych, dla kadry menedżerskiej (różnych szczebli) oraz dla tych, którzy chcą lepiej zrozumieć i poznać ludzkie zachowania i dzięki temu udoskonalić swoje umiejętności postępowania z ludźmi.
Z recenzji wydawniczej
dr hab. Elżbiety Jędrych, prof. PŁ


Liczba stron204
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN-13978-83-7525-698-7
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wstęp    4
  1.1. Małgorzata Kołodziejczak, Perspektywa organizacji    8
  1.2. Katarzyna Januszkiewicz, Perspektywa indywidualna    26
  1.3. Ilona Świątek – Barylska, Człowiek a organizacja – relacje i zależności    41
  2.1. Katarzyna Januszkiewicz, Polityka personalna a relacje międzyludzkie    62
  2.2. Joanna Małgorzata Michalak, Ewolucja form pracy zespołowej    89
  2.3. Izabela Bednarska – Wnuk, Transformacja ról i umiejętności menedżera    116
  2.4. Magdalena Zalewska – Turzyńska, Nowy wymiar komunikacji organizacyjnej    141
  2.5. Maria Czajkowska, Przeobrażenia kultury organizacyjnej    161
  3.1. Opracowanie zespołowe, Kluczowe obszary zmian organizacji jutra    186
  3.2. Opracowanie zespołowe, Konsekwencje zmian dla zachowań organizacyjnych    188
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia