Społeczna odpowiedzialność biznesu

-20%

Społeczna odpowiedzialność biznesu

Perspektywy i kierunki rozwoju

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

31,48  39,35

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em

31,4839,35

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

„Opracowanie stanowi dobrze przemyślane, wszechstronne i wnikliwe studium. Wyróżnia się kompleksowym ujęciem problematyki, popartym aktualnymi teoriami, wymaganiami legislacyjnymi, bardzo rzetelnym wsparciem prowadzonych wywodów najnowszymi tendencjami zaczerpniętymi z dostępnych źródeł tak polsko-, jak i obcojęzycznych oraz praktycznym omówieniem podjętych zagadnień. [...]Monografia, stanowić będzie wartościową pozycję pogłębiającą wiedzę z zakresu społecznej odpowiedzialności na tle funkcjonowania przedsiębiorstw i współpracy z sektorem publicznym. [...] Opracowanie ma także istotne walory aplikacyjne dzięki zamieszczeniu w nim wielu przykładów praktycznych i może stanowić bardzo cenną pomoc dydaktyczną w procesach kształcenia studentów oraz stanowić źródło tzw. dobrych praktyk dla kadry menedżerskiej”.
Prof. dr hab. Maciej Urbaniak – fragment recenzji


Liczba stron318
WydawcaWydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika
ISBN-13978-83-231-2684-3
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Janina Ochojska/    7
  Robert Karaszewski/    11
  Katarzyna Jasikowska, Nowy,lepszy świat? Globalizacja po korekcie/    17
  Eugeniusz Niedzielski, Rożne oblicza społecznej odpowiedzialności biznesu/    43
  Waldemar Rogowski, Joanna Korpus, Kinga Deluga, Wybrane przykłady wdrażania strategii społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw działających w Polsce/    55
  Aldona Wiktorska-Święcka, Corporate citizen ship jako koncepcja włączenia działań społecznie odpowiedzialnych do strategii przedsiębiorstwa/    73
  Ewa Jastrzębska, System społecznej odpowiedzialności warunkiem skutecznego wdrażania koncepcji CSR/    95
  Piotr Gała, Zarządzanie ryzykiem jako sposób na bardziej odpowiedzialnej świadome prowadzenie działalności gospodarczej/    121
  Marta Karwacka, Realizowanie społecznej odpowiedzialności biznesu przez partnerstwa przedsiębiorstw NGO’s/    133
  Mateusz Kucz, Wartość współpracy, wartości we współpracy – perspektywy dla CSRw województwie kujawsko-pomorskim/   151
  Kamila Mazur, Etyczny fundraising organizacji pozarządowych /    169
  Adam Domiński, Istota partnerstwa w społecznej odpowiedzialności biznesu/    179
  Małgorzata Koszewska, Normy i standardy w obszarze CSR jako istotny czynnik determinujący zachowania nabywcze konsumentów/    193
  Grzegorz Zasuwa, Wpływ postrzeganych motywów podejmowania inicjatyw społecznych przez przedsiębiorstwo na reakcje konsumentów/    223
  Anna Batorczak, Czy edukacja dla zrównoważonego rozwoju może pomoc w kształtowaniu postaw konsumenckich? Refleksje z okazji połowy ogłoszonej przez ONZ Dekady Edukacji dla Zrównoważonego Rozwoju/    239
  Tomasz Piotr Murawski, Społecznie odpowiedzialny biznes w bankowości międzynarodowej/    263
  Monika Malinowska-Olszowy, Ochrona własności przemysłowej a etyka biznesu, ze szczególnym uwzględnieniem działalności przedsiębiorstw na rynku odzieżowym/    281
  Dorota Teneta-Skwiercz, CSR w globalnym łańcuchu dostaw na przykładzie firmy Reed Elsevier/    303
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia