Wybrane zagadnienia z pedagogiki korekcyjno-kompensacyjnej. Wzorzec terapeuty

Wybrane zagadnienia z pedagogiki korekcyjno-kompensacyjnej. Wzorzec terapeuty

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

25,30

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em

25,30

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Książka Wybrane zagadnienia z pedagogiki korekcyjno-kompensacyjnej. Wzorzec terapeuty przeznaczona jest dla terapeutów już pracujących lub zamierzających realizować się zawodowo w dziedzinie pomocy psychologiczno-pedagogicznej osobom ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, a więc dla przyszłych terapeutów pedagogicznych (np. słuchaczy studiów podyplomowych, uczestników kursów kwalifikacyjnych), nauczycieli uczących dzieci ze specyficznymi problemami w nauce znajdujące się w każdej polskiej klasie (np. uczniów z dysleksją, dysortografią, dyskalkulią), studentów pedagogiki (np. pedagogiki specjalnej i pedagogiki
wczesnoszkolnej, terapii pedagogicznej). Ich uwagę autorki pragną skierować na refleksyjne, poparte doświadczeniem osobistym rozważanie, czym jest autentyczna rola terapeuty, gdy terapię pedagogiczną określa się mianem "sztuka". "Sztuka", która ma być kunsztem postępowania kompetentnego i rzetelnego, nasyconego refleksją płynącą z odpowiedzialności za ludzki los.


Liczba stron202
WydawcaWydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika
ISBN-13978-83-231-2701-7
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

POLECAMY

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Pedagogika osób ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się - zarys problemów /   14
  1.1. Niepowodzenia szkolne osób ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się typu dysleksja rozwojowa /   14
  1.2. Podstawy pracy korekcyjno-kompensacyjnej /   20
  1.3. Pomoc psychologiczno-pedagogiczna /   30
  1.4. Terapia pedagogiczna /   35
  Specjane potrzeby edukacyjne /   50
  2.1. Specjalne potrzeby edukacyjne-zagadnienia wybrane /   52
  2.2. Specyficzne trudności w uczeniu się /   64
  2.3. Dysleksja rozwojowa w kontekście potrzeb praktyki terapeutycznej/   75
  Wzorzec terapeuty osób ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się /   92
  3.1. Terapeuta - potrzeba specjalizacji /   97
  3.2. Terapeuta - wzorzec własny /   107
  3.3. Terapeuta - rola i zadania /   130
  3.4. Terapeuta - kompetencje psychopedagogiczne /   142
  Postawy rodziców wobec dziecka, szkoły i terapeuty /   154
  4.1. Postawa - kluczowe pojęcie rozważań /   154
  4.2. Postawy rodzicielskie wobec dziecka /   167
  4.3. Postawy rodziców wobec szkoły /   179
  Aneks 1. Założenia merytoryczno-formalne do ramowego programu Podyplomowego Studium Pedagogiki Korekcyjno-Kompensacyjnej WNP UMK w Toruniu /   190
  Aneks 2. Ramowy plan Podyplomowogego Studium Pedagogiki Korekcyjno-Kompensacyjnej WNP UMK w Toruniu /   195
  Afiliacje /   198
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia