Wokół udanych inicjatyw edukacyjnych

-20%

Wokół udanych inicjatyw edukacyjnych

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

21,36  26,70

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em

21,3626,70

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Inspiracją do powstania książki była dyskusja, jaka wywiązała się w sekcji X podczas VII Zjazdu Pedagogicznego w Toruniu, który odbył się pod hasłem „Po życie sięgaj nowe. Teoria i praktyka edukacyjna". Sekcja X została zarezerwowana niemal w całości na prezentację osiągnięć praktyków, głównie tych, którzy posługują się w swej działalności teorią pedagogiczną. W niniejszej publikacji zaprezentowano udane inicjatywy edukacyjne, teksty tych, którym się udało. Mogą one posłużyć jako źródło inspiracji, przykłady odwagi w zmaganiu się w urzeczywistnianiu dobrej edukacji. A sukces edukacji to sukces nas wszystkich. Głęboko wierzymy, że takich ludzi jest wielu, wielu więcej...


Liczba stron232
WydawcaWydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika
ISBN-13978-83-231-2870-0
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wprowadzenie /    7
  
  Część I: Wokół projektów edukacyjnych
  Beata Bochnia: Realna dostępność środków unijnych a teoretyczne założenia programów pomocowych /    19
  Jolanta E. Kowalska: Pozytywne doświadczenia z realizacji edukacji olimpijskiej przez studentów pedagogiki Uniwersytetu Łódzkiego w placówkach oświatowych /    43
  Piotr Plichta: Polsko-norweski projekt ROBUSD jako przykład oferty pedagogiki akademickiej dla praktyki edukacyjnej /    59
  Teresa Giza, Lidia Pasich: Jak rozwijał się projekt „Taki jak Mozart?" /    75
  Bogdan Ogrodnik: Pozaszkolna edukacja ekologiczna jako ścieżka rozwojowa dzieci i młodzieży /    89
  
  Część II
  Innowacyjne programy i praktyki edukacyjne
  Joanna Sosnowska: Jak tworzyć przyjazne przedszkole? Sugestie praktyka /    109
  Marek Budajczak: Indywidualne i społeczne pozytywy polskiego zaangażowania w edukację domową /    125
  Robert Mazelanik: Nauka czytania dla chłopców. Problem edukacyjnej luki płci i propozycja metody stosowanej w szkole dla chłopców „Żagle" /    139
  Piotr Krakowiak: Od bierności do społecznego zaangażowania na przykładzie programu rozwoju wolontariatu hospicyjnego „Lubię pomagać" (z perspektywy organizatora - animatora - moderatora) /    153
  Mariusz Budzyński: Wychowanie do samodzielności i odpowiedzialności - 15 lat doświadczeń szkół ALA /    185
  
  Część III
  Nowatorzy w edukacji
  Katarzyna Smulska: Koncepcja szczęśliwej szkoły Aleksandra Sutherlanda Neilla /    203
  Aleksander Nalaskowski: Artysta edukacji - Jacek Beszczyński /    209
  Katarzyna Szymala: Partycypacyjny model zarządzania. Rola dyrekcji szkoły: wspieranie nauczyciel /    213
  Autorzy /    229
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia