Kształtowanie relacji powiatowych urzędów pracy z pracodawcami

Kształtowanie relacji powiatowych urzędów pracy z pracodawcami

1 opinia

Format:

ibuk

e-ISBN: 978-83-233-8648-3


Seria: ZMIANY ORGANIZACYJNE W INSTYTUCJACH RYNKU PRACY


Z punktu widzenia zarządzania powiatowym urzędem pracy niezwykle ważne są umiejętności kształtowania pozytywnych i trwałych relacji z pracodawcami, będącymi jedną z kluczowych grup klientów. W opracowaniu jest przedstawiana i weryfikowana teza, iż kształtowanie pozytywnych i trwałych relacji urzędów pracy z pracodawcami uwarunkowane jest przyjęciem w organizacji orientacji marketingowej, w której zakłada się ustawienie klienta w centrum organizacyjnego myślenia o strategii i podejmowanych działaniach


Rok wydania2007
Liczba stron96
KategoriaPublikacje darmowe
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
ISBN-13978-83-233-2358-7
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wprowadzenie    7
  1. Orientacja marketingowa w działaniach powiatowych urzędów pracy    11
  2. Społeczna rola misji w zarządzaniu współczesną organizacją    17
  3. Praca jako szczególnego rodzaju produkt oferowany przez urzędy pracy    33
  4. Rola pozytywnego wizerunku urzędów pracy w kształtowaniu pozytywnych relacji z pracodawcami    61
  Podsumowanie    89
  Literatura    93
  Materiały i źródła    94
RozwińZwiń