Psychologia poznawcza w praktyce. Ekonomia, biznes, polityka

Psychologia poznawcza w praktyce. Ekonomia, biznes, polityka

3 oceny

Format:

ibuk

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em

27,45

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Wiedza psychologiczna jest bardzo istotna zarówno dla skutecznego rozwijania biznesu, jak i dla kontrolowania zachowań wyborczych w polityce. Autorzy książki, najwybitniejsi polscy specjaliści z psychologii poznawczej, społecznej i ekonomicznej, którzy są nie tylko teoretykami, ale wykorzystują wiedzę naukową w praktyce, zapoznają czytelników z najnowszymi odkryciami dotyczącymi procesów umysłowych. W poszczególnych rozdziałach koncentrują się na zagadnieniach związanych m.in. z podejmowaniem decyzji finansowych i marketingowych, tworzeniem skutecznych reklam, badaniem wizerunku marki, analizowaniem zachowań konsumentów. Książka stanowi cenne źródło wiedzy nie tylko dla studentów nauk społecznych, ale również dla praktyków zarządzania, marketingu, reklamy, rynków finansowych, menedżerów zajmujących się strategiami kontroli zachowania się człowieka w biznesie, polityce i ekonomii.


Prezentowane analizy wskazują na to, że procesy poznawcze i motywacyjne mają charakter pragmatyczny, że są narzędziem rozwiązywania wielu problemów życiowych, wśród których niepoślednią rolę odgrywają problemy ekonomiczne. Książka będzie także bardzo użyteczna dla przedstawicieli świata biznesu – znajdą w niej wiele zaleceń wyprowadzonych z rzetelnej wiedzy naukowej. [...] Na koniec dwa słowa o stronie przeciwnej – o ludziach, którzy są przedmiotem oddziaływań złożonych i wyrafinowanych technik marketingowych i technik reklamy. Oni także na lekturze tej książki mogą wiele skorzystać: przekonują się, że są zwierzyną łowną, a myśliwi, którzy na nich polują mają do dyspozycji wyrafinowane pułapki. Znając je będą mogli bardziej racjonalnie zachowywać się we współczesnej rzeczywistości ekonomicznej.


(Z recenzji prof. dr hab. Tomasza Maruszewskiego)


Liczba stron446
WydawcaWydawnictwo Naukowe PWN
ISBN-13978-83-01-16728-8
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

POLECAMY

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Rozdział 1. Teoria i praktyka psychologii poznawczej Andrzej Falkowski, Tomasz Zaleśkiewicz    11
  Rozdział 2. Poznawcze mechanizmy technik wpływu społecznego Dariusz Doliński    25
  Rozdział 3. Dualizm poznania a procesy decyzyjne Joanna Sokołowska    53
  Rozdział 4. Teoria perspektywy jako opisowy model wyborów ekonomicznych w warunkach ryzyka Tomasz Zaleśkiewicz    105
  Rozdział 5. Liczby w decyzjach ekonomicznych: instynkt numeryczny i wrażliwość cenowa Robert Mackiewicz    137
  Rozdział 6. Wieloznaczność poznawcza w komunikacji: prawo, zarządzanie i polityka Wojciech Cwalina    187
  Rozdział 7. Poznawcze teorie podobieństwa w kształtowaniu wizerunku marki gospodarczej i politycznej Andrzej Falkowski    261
  Rozdział 8. Motywacyjne i poznawcze źródła decyzji konsumenckich Małgorzata Kossowska    333
  Rozdział 9. Prototypowa teoria pojęć w badaniach nad strukturą reklamy Alicja Grochowska    353
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia