Nauki o Zarządzaniu 9 2011

Nauki o Zarządzaniu 9 2011

1 opinia

Praca zbiorowa

Format:

ibuk

Czytelnik zobaczy w tych artykułach treści relatywnie rzadko pojawiające się w polskich projektach badawczych w marketingu, np. co do obszarów tematycznych: employer branding, controlling strategiczny i relacje inwestorskie, a co do problemów metodologicznych: problemy pomiaru zjawisk marketingowych.


Zeszyt otwierają dwa artykuły najmłodszych badaczy. W pierwszym artykule, pt. Jak zmiany w prezentacji internetowej reklamy kontekstowej wpływają na jej klikalność na przykładzie strony www.maturalne.net, Aleksandra Całka przedstawiła wykorzystanie metody eksperymentalnej w badaniu wpływu alternatywnych działań marketingowych (komunikacyjnych) na „twarde” miary zachowań grup docelowych. Marek Prokopowicz, autor następnego artykułu pt. Relacja między wizerunkami banków polskich a lojalnością ich konsumentów, zbadał relacje między wizerunkiem marki i lojalnością nabywców, a więc tradycyjny problem w marketingu, ale w swoim badaniu wykazał, że siła zależności między wizerunkiem a zachowaniami zależy od sposobu pomiaru wizerunku.


W kolejnym artykule, pt. Wizerunek marki korporacyjnej – specyfika i techniki pomiaru, Monika Hajdas przedstawia problemy konceptualizacji, pomiaru i analizy w badaniach wizerunku marki korporacyjnej.


W artykule pt. Związek między efektami komunikacyjnymi dotyczącymi reklamy a efektami dotyczącymi marki w świetle wyników badania Jarosław Woźniczka przedstawił, na podstawie własnego badania empirycznego, problemy określania siły i kierunku relacji między efektami komunikacyjnymi.


W piątym artykule, pt. Miejsce audytu marketingowego w marketingowej kontroli strategicznej w świetle wyników badań polskich przedsiębiorstw, Witold Kowal sprawdził cztery hipotezy dotyczące zależności między audytem marketingowym i wybranymi aspektami kontroli strategicznej.


Ryszard Kłeczek i Jacek Uchman w artykule pt. Problemy metodologiczne projektów badawczych skuteczności relacji inwestorskich prezentują dorobek, problemy i perspektywy rozwojowe badań skuteczności działań w zakresie relacji inwestorskich.


Liczba stron168
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

INNE EBOOKI AUTORA

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wstęp    7
  Aleksandra Całka: Zmiany w prezentacji reklamy internetowej a jej klikalność    9
  Marek Prokopowicz: Wizerunek banku i lojalność nabywców    50
  Monika Hajdas: Wizerunek marki korporacyjnej – specyfika i techniki pomiaru    69
  Jarosław Woźniczka: Związek między efektami komunikacyjnymi dotyczącymi reklamy a efektami dotyczącymi marki w świetle wyników badania    90
  Witold Kowal: Audyt marketingowy jako narzędzie kontroli marketingowej w świetle wyników badań polskich przedsiębiorstw    107
  Ryszard Kłeczek, Jacek Uchman: Problemy metodologiczne projektów badawczych skuteczności relacji inwestorskich    131
  Summaries    49
    Aleksandra Całka: Changes in Internet advertisement presentation and its CTR    49
    Marek Prokopowicz: Bank image and buyers loyalty    68
    Monika Hajdas: Corporate brand image – specificity and measurement techniques    89
    Jarosław Woźniczka: Communication effects of advertisements and brand effects: the results of the research    106
    Witold Kowal: Marketing audit as an instrument of marketing control: empirical research of Polish enterprises    130
    Ryszard Kłeczek, Jacek Uchman: Methodological problems of investor relations effectiveness research projects    163
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia