Książka w dwóch wersjach językowych: polskiej i angielskiej. A dual Polish-English language edition. Sherlocka Holmesa i doktora Watsona odwiedza przerażony John Hector McFarlane, młody prawnik z Blackheath, oskarżony o morderstwo swojego... więcej >
Bubas i Unda to sympatyczne foczki, które mieszkają w fokarium. Pewnego dnia Zuzia i Wiktor odwiedzają to miejsce i poznają w nim wiele foczek. Dzieci przyglądają się ich życiu oraz zabawie. A dla niektórych z nich wymyślają imiona!... więcej >
Dr Albert Moukheiber, neurobiolog i psycholog kliniczny, wykłada na Uniwersytecie Paris 8 i jest współtwórcą stowarzyszenia Chiasma, które propaguje krytyczne myślenie.Książka Twój mózg płata ci figle w barwny i przystępny sposób... więcej >
Reksio i Pucek to zbiór opowiadań, opowiadających zabawne historie dwóch piesków, Reksia i Pucka. Gospodarz kupuje od starej babiny rasowego jamnika, któremu nadaje imię Reks, a ten bardzo szybko przyprowadza do domu zbłąkanego szczeniaka,... więcej >
Reksio i Pucek to zbiór opowiadań, opowiadających zabawne historie dwóch piesków, Reksia i Pucka. Gospodarz kupuje od starej babiny rasowego jamnika, któremu nadaje imię Reks, a ten bardzo szybko przyprowadza do domu zbłąkanego szczeniaka,... więcej >
Czy wyjazd na ferie do innej miejscowości może całkowicie odmienić czyjeś życie? Dzieci dobrze wiedzą, że tak. Dorośli mogą się o tym na powrót przekonać podczas lektury tej książki. Znamy historie o tym, jak mały człowiek zjawia... więcej >
Straty stanowią jeden z głównych kosztów handlu detalicznego, a ich wysokość jest wykorzystywana jako wskaźnik do oceny uczestników łańcucha dostaw. Najczęściej kalkuluje się je jako wysokość wolumenów strat znanych i nieznanych.... więcej >
Publikacja stanowi interesujące uzupełnienie opracowań dotyczących marketingu politycznego na polskim rynku wydawniczym, chociażby ze względu na koncentrację Autorów na kwestii kreowania wizerunku kandydatów na prezydenta.Walorem... więcej >
Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowane przez nowe technologie komunikacyjne i problemy... więcej >