Strategie marketingowe przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym

Strategie marketingowe przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym

21 ocena

Format:

ibuk

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em

10,50

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

Praca składa się z pięciu rozdziałów. W rozdziale pierwszym omówione zostaną czynniki ekspansji przedsiębiorstw na rynki zagraniczne oraz przedstawione informacje o ocenie tych rynków i możliwych sposobach wejścia na nie. W rozdziale drugim zaprezentowane będą różne rodzaje strategii marketingowych i innych strategii funkcjonalnych, jakie należy przygotować w związku z ekspansją na rynki zagraniczne. Omówiono tu także pokrótce wzajemne zależności między tymi strategiami. Rozdział trzeci poświęcony jest strategii marketingu-mix i jej elementom w odniesieniu do rynku międzynarodowego. W rozdziale czwartym opisano różne warianty organizacji działalności marketingowej na rynkach międzynarodowych. Wreszcie rozdział piąty zawiera informacje o realizowanych przez polskie przedsiębiorstwa strategiach ekspansji na rynki zagraniczne i ich strategiach marketingowych na tych rynkach. Rozważania odnośnie do tej problematyki ilustrują przykłady kilkunastu polskich firm z różnych branż, opisujące formy wejścia i ich strategie marketingu-mix na zagranicznych rynkach. Wspomniana egzemplifikacja nie dotyczy największych polskich przedsiębiorstw ani największych eksporterów, lecz przedsiębiorstw średniej wielkości, znanych na polskim rynku, które najpierw odnotowały sukces w kraju. Następnie podjęły decyzję o wejściu na rynki zagraniczne i tam również osiągnęły zakładane cele. Wydaje się, że mogą one być przykładem skutecznych działań ekspansywnych polskich firm na rynku międzynarodowym i skutecznych strategii marketingowych. Praca jest przeznaczona dla czytelników, którzy mają opanowaną podstawową wiedzę z zakresu marketingu i dlatego świadomie nie zaprezentowano zagadnień związanych z podstawami tego przedmiotu ani z dokładnym opisem badań marketingowych rynku międzynarodowego czy form wejścia na nie. Niniejsza publikacja może więc być wykorzystana podczas zajęć ze studentami akademii ekonomicznych, wydziałów zarządzania i ekonomii uniwersytetów przy omawianiu problemów zarządzania międzynarodowego i marketingu międzynarodowego.


Liczba stron165
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN-13978-83-7525-588-1
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

POLECAMY

W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia