Influencer Marketing

Potencjał cyfrowych twórców w kształtowaniu relacji konsumentów z markami

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

14,97  24,95

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 24,95 zł (-40%)

Najniższa cena z 30 dni: 14,97 zł  


14,97

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Z powodu rosnącego za interesowania influencer marketingiem i rolą influencerów w budowani u relacji między markami a ich odbiorcami umiejętność oceny potencjału cyfrowych i wirtualnych twórców stała się niezwykle pożądana. W monografii omówiono zagadnienia dotyczące tradycyjnych influencerów i twórców cyfrowych, a także influencerów wirtualnych, których aktywność jest generowana komputerowo, między innymi z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego i algorytmów. Autorka podsumowuje aktualny stan wiedzy w obu obszarach oraz wskazuje skuteczne praktyki pomocne w przygotowywaniu strategii komunikacji z wykorzystaniem cyfrowych i wirtualnych influencerów. Ponadto systematyzuje zagadnienia związane z konsumentem oraz marką w gospodarce cyfrowej, co stanowi punkt wyjścia do zaprezentowania istoty i charakteru influencer marketingu, a także obszarów niezbędnych do opracowania strategii influencer marketingu. Książka jest adresowana do każdego, kto chce nabyć, ugruntować i pogłębić wiedzę oraz poszerzyć kompetencje związane z influencer marketingiem.


Rok wydania2022
Liczba stron162
KategoriaInformatyka w biznesie/Business Intelligence
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN-13978-83-8331-088-6
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wstęp    9
  
  Rozdział 1. Konsument i marka w gospodarce cyfrowej    13
  1.1. Upowszechnienie i rola technologii    13
  1.2. Konsument w gospodarce cyfrowej    19
  1.3. Media w gospodarce cyfrowej    26
  1.4. Wpływ algorytmów na komunikację    33
  
  Rozdział 2. Istota i charakterystyka influencer marketingu    39
  2.1. Przyczyny zainteresowania influencer marketingiem    48
  2.2. Rozwój influencer marketingu    53
  2.3. Charakterystyka idei „wpływu” w świetle badań    68
  2.4. Narzędzia influencer marketingu    81
  2.4.1. Instagram    73
  2.4.2. YouTube    76
  2.4.3. TikTok    77
  2.5. Rola influencer marketingu w decyzjach zakupowych konsumentów    85
  
  Rozdział 3. Strategia influencer marketingu    85
  3.1. Wybór odpowiedniego influencera    85
  3.2. Typologia infl uencerów     91
  3.3. Współpraca inhouse czy poprzez agencję?    99
  3.4. Definiowanie zakresu współpracy    102
  3.4.1. Oczekiwania menadżerów marek    102
  3.4.2. Oczekiwania influencerów    104
  3.5. Cyfrowi twórcy    107
  3.6. Metody szacowania efektów współpracy    108
  
  Rozdział 4. Wirtualni influencerzy    111
  4.1. Charakterystyka zjawiska    111
  4.2. Analiza dotychczasowych badań    117
  4.3. Aktywność reklamowa wirtualnych influencerów    125
  4.4. Przyszłość influencer marketingu    135
  
  Zakończenie    139
  
  Bibliografia    143
  
  Spis wykresów    157
  Spis tabel    159
  Spis rysunków    161
RozwińZwiń