Kompleksowa metoda diagnozowania systemu zarządzania przedsiębiorstwem

-17%

Kompleksowa metoda diagnozowania systemu zarządzania przedsiębiorstwem

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

0,83  1,00

Format: pdf

Cena początkowa: 1,00 zł (-17%)

Najniższa cena z 30 dni: 0,77 zł  


0,83

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Publikacja składa się z dwóch obszernych rozdziałów. W pierwszym opisano zagadnienia dotyczące podstaw podejmowania decyzji. Rozdział drugi poświęcono biznesplanowi jako sformalizowanej postaci decyzji menedżerskich. Publikacja jest częścią serii: Nowoczesne zarządzanie w biznesie.


Rok wydania2006
Liczba stron172
KategoriaZarządzanie, organizacja, strategie
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
ISBN-13978-83-7246-834-5
Numer wydania2
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Rozdział I
  PODSTAWY PODEJMOWANIA DECYZJI    7
  1. Wprowadzenie do problematyki decyzji menedżerskich    7
  2. Istota i warunki podejmowania decyzji    9
  3. Typologia decyzji menedżerskich    11
  4. Charakterystyka menedżera-decydenta    18
  5. Cykl zorganizowanego decydowania    30
  6. Metody, techniki i narzędzia podejmowania decyzji    63
  7. Różnice w stosunku decydentów do ryzyka we współczesnych badaniach psychologów zarządzania    76
  8. Podejmowanie decyzji menedżerskich we współczesnej i przyszłej gospodarce    83
  9. Przykłady podejmowania decyzji menedżerskich    95
  10. Test menedżera – zarządzanie i decydowanie w warunkach chaosu    116
  
  Rozdział II
  BIZNESPLAN JAKO SFORMALIZOWANA POSTAĆ DECYZJI MENEDŻERSKICH    123
  1. Cechy i funkcje biznesplanów    123
  2. Rodzaje biznesplanów    125
  3. Zasady sporządzania i cechy dobrze opracowanego biznesplanu    126
  4. Układ (struktura treści) podstawowych rodzajów biznesplanów    129
  5. Ogólna procedura sporządzania biznesplanu przedsiębiorstwa    136
  6. Metodyka budowy poszczególnych części biznesplanu    141
  6.1. Streszczenie    141
  6.2. Charakterystyka (diagnoza) przedsiębiorstwa lub opis kompetencji założyciela (założycieli) firmy    141
  6.3. Analiza otoczenia konkurencyjnego    144
  6.4. Definiowanie celów i kluczowych strategii przedsiębiorstwa    146
  6.5. Planowanie działalności marketingowej    153
  6.6. Zasady sporządzania planów rzeczowych    155
  6.7. Przygotowanie projektu systemu zarządzania    156
  6.8. Sporządzanie planów i analiz finansowych    158
  
  LITERATURA    171
RozwińZwiń