Techniki obrony ceny. Jak sprzedawać skutecznie bez obniżania ceny

-20%

Techniki obrony ceny. Jak sprzedawać skutecznie bez obniżania ceny

1 opinia

Wydawca:

MT Biznes

Format:

mp3

RODZAJ DOSTĘPU

39,92  49,90

Format: mp3

Cena początkowa: 49,90 zł (-20%)

Najniższa cena z 30 dni: 35,93 zł  


39,92

w tym VAT

„Za drogo”, „Cena jest za wysoka”, „Wy to już zupełnie powariowaliście z tymi cenami” – to słowa, których handlowcy boją się chyba najbardziej. Jak zareagujesz? Będziesz kłócił się z klientem, mówiąc: „Proszę spojrzeć na jakość”, czy od razu udzielisz rabatu? Żaden z tych ruchów nie jest najlepszy. A co powinieneś zrobić? Obronić cenę!


Tradycyjnie etap obrony ceny pojmuje się jako moment obiekcji, w którym klient mówi do sprzedającego: „Ta cena jest za wysoka. Czy możemy coś z nią jeszcze zrobić?” lub też wprost: „To dla nas za drogo”. Jednak rzeczywista obrona ceny jest wpisana w cały proces sprzedaży. Na etapie badania potrzeb sprytny klient stara się wywrzeć wpływ na handlowca i na pytanie: „Co jest dla pana ważne?” odpowiada „cena”. Na etapie prezentacji oferty znów niepozornie, ale w sposób skuteczny handlowiec może obronić cenę. Jeśli umie wywołać pragnienie posiadania czy współpracy – schodzi ona na dalszy plan. Traci swoją ważność. Lecz jakich konkretnych technik użyć, aby obronić cenę i by klient przystał na naszą propozycję? Znajdziecie je w niniejszej książce.


To już drugie - uaktualnione i rozszerzone - wydanie Technik obrony ceny, które zawiera dużo nowego, skutecznego materiału. Roman Kawszyn i Adam Szaran porządkują w niej sprzedaż w taki sposób, by czytelnik widział, co się składa na obronę ceny, jak owa obrona przebiega i jak konkretnie tego dokonać. Prezentują też propozycje technik na każdy z etapów sprzedaży. Konkrety, schematy odpowiedzi, algorytmy lingwistyczne – to wszystko znajdziesz w tej książce, i dzięki nim będziesz wiedzieć jak właściwe reagować, gdy klient neguje cenę.


Rok wydania2022
KategoriaInne
WydawcaMT Biznes
ISBN-13978-83-8231-272-0
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Techniki obrony ceny, czyli wstęp do wstępu
  Wstęp, czyli o tym, dlaczego sprzedajesz
  1 Badanie potrzeb, czyli początek obrony ceny
  Aspekt ceny w badaniu potrzeb
  2 Prezentacja oferty i jej wpływ na postrzeganie i obronę ceny
  Zamiana potrzeby w pragnienie – algorytm sprzedaży
  w wyższej cenie
  Cecha. Zaleta. Korzyść
  A co, jeśli sprzedajesz do biznesu? (B2B)
  3 Opinia klienta i jej brak
  4 Za drogo! czyli czas na racjonalizację
  Podstawowe błędy handlowcow w odpowiedzi na obiekcje cenowe, czyli najpierw, jak skutecznie nie jest
  Aikido
  Karate
  Wrestling
  Capoeira
  Capoeira carioca
  Krav maga
  Tai chi
  5 Straszą konkurencją? To się nie bój
  Incepcja negatywna
  Taktyczne wycofanie
  6 Finalizacja
  Zakończenie, czyli rozwijaj się!
RozwińZwiń