INNE EBOOKI AUTORA
-20%
Autor:
Wydawca:
Format:
mp3
„Za drogo”, „Cena jest za wysoka”, „Wy to już zupełnie powariowaliście z tymi cenami” – to słowa, których handlowcy boją się chyba najbardziej. Jak zareagujesz? Będziesz kłócił się z klientem, mówiąc: „Proszę spojrzeć na jakość”, czy od razu udzielisz rabatu? Żaden z tych ruchów nie jest najlepszy. A co powinieneś zrobić? Obronić cenę!
Tradycyjnie etap obrony ceny pojmuje się jako moment obiekcji, w którym klient mówi do sprzedającego: „Ta cena jest za wysoka. Czy możemy coś z nią jeszcze zrobić?” lub też wprost: „To dla nas za drogo”. Jednak rzeczywista obrona ceny jest wpisana w cały proces sprzedaży. Na etapie badania potrzeb sprytny klient stara się wywrzeć wpływ na handlowca i na pytanie: „Co jest dla pana ważne?” odpowiada „cena”. Na etapie prezentacji oferty znów niepozornie, ale w sposób skuteczny handlowiec może obronić cenę. Jeśli umie wywołać pragnienie posiadania czy współpracy – schodzi ona na dalszy plan. Traci swoją ważność. Lecz jakich konkretnych technik użyć, aby obronić cenę i by klient przystał na naszą propozycję? Znajdziecie je w niniejszej książce.
To już drugie - uaktualnione i rozszerzone - wydanie Technik obrony ceny, które zawiera dużo nowego, skutecznego materiału. Roman Kawszyn i Adam Szaran porządkują w niej sprzedaż w taki sposób, by czytelnik widział, co się składa na obronę ceny, jak owa obrona przebiega i jak konkretnie tego dokonać. Prezentują też propozycje technik na każdy z etapów sprzedaży. Konkrety, schematy odpowiedzi, algorytmy lingwistyczne – to wszystko znajdziesz w tej książce, i dzięki nim będziesz wiedzieć jak właściwe reagować, gdy klient neguje cenę.
Rok wydania | 2022 |
---|---|
Kategoria | Inne |
Wydawca | MT Biznes |
ISBN-13 | 978-83-8231-272-0 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
INNE EBOOKI AUTORA
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Spis treści
Techniki obrony ceny, czyli wstęp do wstępu | |
Wstęp, czyli o tym, dlaczego sprzedajesz | |
1 Badanie potrzeb, czyli początek obrony ceny | |
Aspekt ceny w badaniu potrzeb | |
2 Prezentacja oferty i jej wpływ na postrzeganie i obronę ceny | |
Zamiana potrzeby w pragnienie – algorytm sprzedaży | |
w wyższej cenie | |
Cecha. Zaleta. Korzyść | |
A co, jeśli sprzedajesz do biznesu? (B2B) | |
3 Opinia klienta i jej brak | |
4 Za drogo! czyli czas na racjonalizację | |
Podstawowe błędy handlowcow w odpowiedzi na obiekcje cenowe, czyli najpierw, jak skutecznie nie jest | |
Aikido | |
Karate | |
Wrestling | |
Capoeira | |
Capoeira carioca | |
Krav maga | |
Tai chi | |
5 Straszą konkurencją? To się nie bój | |
Incepcja negatywna | |
Taktyczne wycofanie | |
6 Finalizacja | |
Zakończenie, czyli rozwijaj się! | |