Rola mediów w kreowaniu aktywności fizycznej i zainteresowań prosportowych w środowisku akademickim – Raport wstępny

-24%

Rola mediów w kreowaniu aktywności fizycznej i zainteresowań prosportowych w środowisku akademickim – Raport wstępny

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

11,40  15,00

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 15,00 zł (-24%)

Najniższa cena z 30 dni: 9,60 zł  


11,40

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Głównym celem projektu naukowego finansowanego ze środków
MNiSW „Rola mediów w kreowaniu aktywności fizycznej i zainteresowań prosportowych w środowisku akademickim” (sygnatura nr 0027/
RS4/2016/54) jest zbadanie wpływu przekazów medialnych na zainteresowania, preferencje, a zwłaszcza postawy młodzieży akademickiej związane z uprawnianiem sportu i aktywnością fizyczną. Problem
– jak się wydaje – jest tym istotniejszy, że zmieniają się w sposób
radykalny media. Zwłaszcza narodziny internetu sprawiły, że możemy mówić o rewolucji cyfrowej. Technologie te skutkują m.in. zjawiskiem konwergencji mediów, ale jednocześnie dywergencji mediów


Rok wydania2018
Liczba stron148
KategoriaSocjologia mediów
WydawcaWydawnictwo Naukowe E Book
ISBN-13978-83-65817-34-1
Numer wydania1
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje