Anatomia kryzysu w przedsiębiorstwie

-24%

Anatomia kryzysu w przedsiębiorstwie

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

18,09  23,80

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 23,80 zł (-24%)

Najniższa cena z 30 dni: 15,23 zł  


18,09

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

We współczesnej gospodarce kryzys nie jest stanem wyjątkowym, lecz nierozłącznym elementem rozwoju każdej organizacji. Część zarówno teoretyków, jak i praktyków biznesu uważa, że obecnie żyjemy w czasach permanentnego kryzysu, przez co umiejętność zarządzania organizacją w kryzysie stała się kluczową kompetencją menedżera. Bardzo często kryzys rozumiany jest jako sytuacja zagrażająca gospodarce, organizacjom oraz jednostkom. Można jednak spojrzeć na niego także jak na szansę rozwojową oraz początek kolejnych sukcesów organizacji. W historii gospodarczej świata oraz Polski z łatwością można znaleźć wiele opowieści o wielkich sukcesach, ale też spektakularnych porażkach w walce z kryzysem. Wystarczy spojrzeć na listę największych firm w przeszłości - część z nich dziś już nie istnieje lub nie odgrywa znaczącej roli w biznesie. Niegdysiejsi liderzy zostali pokonani przez organizacje, które w starciu z kryzysem dokonały radykalnych zmian, przezwyciężyły go i dziś znajdują się na etapie dynamicznego rozwoju. Książka jest skierowana zarówno do pracowników naukowych uczelni wyższych, jak i do studentów, doktorantów, słuchaczy studiów podyplomowych oraz praktyków biznesu. Dla naukowców może stać się inspiracją do prowadzenia dalszych badań oraz zajęć dydaktycznych. Adepci nauki zarządzania oraz praktycy biznesu znajdą w niej ciekawe przypadki, które pozwolą im lepiej zrozumieć zjawisko kryzysu, oraz wskazówki dotyczące tego, jak sobie z nim radzić oraz jakich błędów należy unikać.


Rok wydania2016
Liczba stron152
KategoriaInne
WydawcaSzkoła Główna Handlowa
ISBN-13978-83-8030-104-7
Numer wydania1
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wstęp
  
  
  
  Rozdział 1. Kryzys przedsiębiorstwa w perspektywie ekonomicznej
  
  
  
  
  Rozdział 2. Kryzys organizacji w wybranych koncepcjach ekonomii branży oraz zarządzania
  
  
  
  Rozdział 3. Metody prognozowania upadłości przedsiębiorstw
  
  
  
  Rozdział 4. Branża fotografii analogowej - jak zwyciężyć i jak przegrać w konfrontacji z przełomową innowacją?
  
  
  
  Rozdział 5. Nokia - od pozycji lidera do spektakularnego upadku
  
  
  
  Rozdział 6. Kryzys w FagorMastercook - efekt domina
  
  
  
  Rozdział 7. Kryzys w Central European Distribution Corporation (CEDC)
  
  
  
  Rozdział 8. Polimex-Mostostal - 3 lata na krawędzi upadłości
  
  
  
  Rozdział 9. Monnari - kryzys i odrodzenie
  
  
  
  Rozdział 10. PKM Duda - sukces, upadek i odrodzenie
  
  
  
  Zakończenie
RozwińZwiń