INNE EBOOKI AUTORA
Autor:
Wydawca:
Format:
mp3
„Nie da się sprzedawać zdalnie”. Tak mówili niektórzy nasi przyjaciele handlowcy, którzy przyzwyczajeni do odwiedzin i bycia u klienta stacjonarnie, w marcu 2020 roku weszli w nową rzeczywistość. „A już pozyskać nowego klienta, to jest prawie niemożliwe” .
Rynek sprzedaży ciągle ewoluuje. Zmieniają się okoliczności zewnętrzne, preferencje klientów, jak również narzędzia sprzedaży. W dzisiejszym zmiennym otoczeniu najskuteczniejsi będą ci, którzy potrafią dostosować się do różnych form kontaktu z klientem. Lecz do tego potrzebne będą nowe umiejętności i realne narzędzia.
Roman Kawszyn i Adam Szaran przez ostatnie półtora roku wypracowali system sprzedaży zdalnej, który działa. Zrobili to we współpracy z najlepszymi handlowcami z zaprzyjaźnionych firm, po to, by jednocześnie go testować i udoskonalać. Jedna z tych firm osiągnęła najlepszy wynik finansowy w Polsce (handlowcy byli na początku przekonani, że w ich branży i z ich klientem zdalnie sprzedawać się nie da), inni zwiększyli swoje obroty o kilkadziesiąt, jeszcze inni o kilkanaście procent. Po zebraniu feedbacku, dowodów słuszności oraz analizie rynkowych case studies jako pierwsi w Polsce wprowadzili ten system na rynek pod postacią „Distance Seller” – kursu sprzedaży zdalnej dla handlowców.
Dziś całą tę wiedzę, konkretne techniki, schematy i metody pozwalające na pozyskanie i obsługę klienta „na odległość” zawarli w tej książce.
Rok wydania | 2022 |
---|---|
Kategoria | Inne |
Wydawca | MT Biznes |
ISBN-13 | 978-83-8231-171-6 |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
INNE EBOOKI AUTORA
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Spis treści
CZĘŚĆ I. Sprzedawca zdalny ŁOWCA | |
1 Schemat pozyskania klienta B2B | |
Narzędzie pierwszego etapu – rozmowa umawiająca spotkanie właściwe | |
Bramkarz, czyli etap dodatkowy | |
Początkowe gry wstępne klienta | |
Mail „poławiający” | |
2 Właściwa rozmowa sprzedażowa | |
Etapy właściwej rozmowy sprzedażowej | |
Schemat T1–T9 jako rama do właściwej rozmowy sprzedażowej w wersji telefonicznej | |
Początek spotkania – zdobądź zaufanie i sympatię | |
3 Badanie potrzeb. Narzędzia komunikacji | |
Cele badania potrzeb | |
Narzędzia aktywnej komunikacji w badaniu potrzeb | |
Dwa modele badania potrzeb | |
Warianty badania potrzeb w rozmowie telefonicznej | |
Badanie potrzeb w warunkach skupienia na cenie | |
4 Emocjonalna prezentacja oferty | |
6 Spis treści | |
5 Pokonywanie obiekcji cenowych | |
Dlaczego klient mówi, że jest za drogo? | |
Błędy w obronie ceny | |
Techniki obrony ceny | |
6 Finalizacja | |
7 Negocjacje | |
Techniki negocjacyjne | |
Reguły zachowań negocjacyjnych | |
Słowa i zwroty pomocne w negocjacjach | |
Obrona przed wywieraniem wpływu | |
CZĘŚĆ 2. Sprzedawca zdalny FARMER | |
8 Obsługa klienta – gra o satysfakcję | |
Poziom medium w obsłudze klienta | |
Sytuacje trudne w utrzymaniu klienta | |
Skargi i reklamacje w utrzymaniu klienta | |
Zakończenie | |