Techniki sprzedaży zdalnej

1 opinia

Wydawca:

MT Biznes

Format:

epub, mobi

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

39,92  49,90

Format: epub, mobi

39,9249,90

cena zawiera podatek VAT

„Nie da się sprzedawać zdalnie”. Tak mówili niektórzy nasi przyjaciele handlowcy, którzy przyzwyczajeni do odwiedzin i bycia u klienta stacjonarnie, w marcu 2020 roku weszli w nową rzeczywistość. „A już pozyskać nowego klienta, to jest prawie niemożliwe” .


Rynek sprzedaży ciągle ewoluuje. Zmieniają się okoliczności zewnętrzne, preferencje klientów, jak również narzędzia sprzedaży. W dzisiejszym zmiennym otoczeniu najskuteczniejsi będą ci, którzy potrafią dostosować się do różnych form kontaktu z klientem. Lecz do tego potrzebne będą nowe umiejętności i realne narzędzia.


Roman Kawszyn i Adam Szaran przez ostatnie półtora roku wypracowali system sprzedaży zdalnej, który działa. Zrobili to we współpracy z najlepszymi handlowcami z zaprzyjaźnionych firm, po to, by jednocześnie go testować i udoskonalać. Jedna z tych firm osiągnęła najlepszy wynik finansowy w Polsce (handlowcy byli na początku przekonani, że w ich branży i z ich klientem zdalnie sprzedawać się nie da), inni zwiększyli swoje obroty o kilkadziesiąt, jeszcze inni o kilkanaście procent. Po zebraniu feedbacku, dowodów słuszności oraz analizie rynkowych case studies jako pierwsi w Polsce wprowadzili ten system na rynek pod postacią „Distance Seller” – kursu sprzedaży zdalnej dla handlowców.


Dziś całą tę wiedzę, konkretne techniki, schematy i metody pozwalające na pozyskanie i obsługę klienta „na odległość” zawarli w tej książce.


Rok wydania2022
Liczba stron208
KategoriaPoradniki
WydawcaMT Biznes
ISBN-13978-83-8231-162-4
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

INNE EBOOKI AUTORA

EBOOKI WYDAWCY


PayPo - Promocja!

Ciekawe propozycje

Spis treści

  CZĘŚĆ I. Sprzedawca zdalny ŁOWCA
  1 Schemat pozyskania klienta B2B
  Narzędzie pierwszego etapu – rozmowa umawiająca spotkanie właściwe
  Bramkarz, czyli etap dodatkowy
  Początkowe gry wstępne klienta
  Mail „poławiający”
  2 Właściwa rozmowa sprzedażowa
  Etapy właściwej rozmowy sprzedażowej
  Schemat T1–T9 jako rama do właściwej rozmowy sprzedażowej w wersji telefonicznej
  Początek spotkania – zdobądź zaufanie i sympatię
  3 Badanie potrzeb. Narzędzia komunikacji
  Cele badania potrzeb
  Narzędzia aktywnej komunikacji w badaniu potrzeb
  Dwa modele badania potrzeb
  Warianty badania potrzeb w rozmowie telefonicznej
  Badanie potrzeb w warunkach skupienia na cenie
  4 Emocjonalna prezentacja oferty
  6 Spis treści
  5 Pokonywanie obiekcji cenowych
  Dlaczego klient mówi, że jest za drogo?
  Błędy w obronie ceny
  Techniki obrony ceny
  6 Finalizacja
  7 Negocjacje
  Techniki negocjacyjne
  Reguły zachowań negocjacyjnych
  Słowa i zwroty pomocne w negocjacjach
  Obrona przed wywieraniem wpływu
  CZĘŚĆ 2. Sprzedawca zdalny FARMER
  8 Obsługa klienta – gra o satysfakcję
  Poziom medium w obsłudze klienta
  Sytuacje trudne w utrzymaniu klienta
  Skargi i reklamacje w utrzymaniu klienta
  Zakończenie
RozwińZwiń
Informacja o cookies
Strona ibuk.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych.
Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach.
Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia