Praca grupowa w edukacji wczesnoszkolnej. Problemy - badania - rozwiązania praktyczne

Praca grupowa w edukacji wczesnoszkolnej. Problemy - badania - rozwiązania praktyczne

1 opinia

Format:

ibuk

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em

6,00

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Umiejętność współdziałania i pracy w zespole jest kompetencją wysoko cenioną w wielu dziedzinach naszego życia. Warunki do nabywania wymienionej kompetencji obowiązani są stwarzać nauczyciele wszystkich szczebli kształcenia i wszystkich specjalności, ale zadanie zainicjowania procesu jej kształtowania przypada pedagogom pracującym z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym. I właśnie zagadnienie realizacji tej powinności na pierwszym etapie edukacji znalazło się w centrum zainteresowania Autorki. Praca adresowana jest do dwóch grup: studentów kierunków pedagogicznych i nauczycieli.


Liczba stron122
WydawcaUniwersytet Pedagogiczny Kraków
ISBN-13978-83-7271-560-9
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wstęp    5
  UMIEJĘTNOŚĆ WSPÓŁDZIAŁANIA I PRACY W GRUPIE JAKO JEDNA Z KLUCZOWYCH KOMPETENCJI WSPÓŁCZESNEGO CZŁOWIEKA    8
    Grupa, jej struktura, dynamika i wymiary funkcjonowania    8
    Praca w grupie i warunkujące ją kompetencje    14
    Etapy rozwoju umiejętności współdziałania    21
  GRUPOWA PRACA UCZNIÓW W PROCESIE SZKOLNEJ EDUKACJI    27
    Nauka w parach - diadach, uczenie się wzajemne, uczenie się przez mówienie    27
    Nauczanie grupowe, metody uczenia kooperatywnego i uczenie się we współpracy, edukacyjna aktywność grupowa    31
    Praca grupowa formą organizacyjną procesu kształcenia    36
  PRACA GRUPOWA JAKO PRZEDMIOT BADAN    42
    Badania nad optymalizacją grupowego nauczania    42
    Kontrowersje wokół pracy grupowej uczniów w wieku wczesnoszkolnym    46
    Praca grupowa uczniów kształcenia zintegrowanego w świetle wyników własnych badań    50
  MOŻLIWOŚCI ROZWIJANIA UMIEJĘTNOŚCI EFEKTYWNEGO WSPÓŁDZIAŁANIA W ZESPOLE I PRACY W GRUPIE W EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ    72
    Miejsce pracy grupowej w wybranych współczesnych koncepcjach kształcenia zintegrowanego    73
    Projektowanie pracy grupowej uczniów klas i-iii w wymiarze społecznym    76
    Projektowanie pracy grupowej uczniów klas i-iii w wymiarze zadaniowym    90
  KIEROWANIE GRUPOWĄ PRACĄ UCZNIÓW W WIEKU WCZESNOSZKOLNYM WYZWANIEM DLA NAUCZYCIELI    101
    Zadania, funkcje i kompetencje nauczycielskie sprzyjające kierowaniu pracą grupową uczniów    102
    Zasady komunikacji ułatwiające zespołową formę pracy    108
    Organizowanie przestrzeni edukacyjnej dla pracy grupowej uczniów    110
  Zakończenie    115
  Literatura    117
  Spis tabel, wykresów i schematów    121
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia