Rynek doznań

-17%

Rynek doznań

Moduły doświadczeń podczas tworzenia i percepcji ilustracji

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

12,45  15,00

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 15,00 zł (-17%)

Najniższa cena z 30 dni: 11,55 zł  


12,45

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

W monografii scharakteryzowano etap rozwoju rynku – rynek doznań – nie tylko od strony konsumentów, ale przede wszystkim osób wykonujących twórczą pracę. Zaprezentowano szczegółowe wyniki badań opartych na analizie zastanych źródeł w postawi kilkudziesięciu wspomnień/wywiadów z ilustratorami z różnych generacji. Zidentyfikowano ich symptomy doświadczania pracy, przypisując je do modułów sensorycznego, emocjonalnego, intelektualnego, behawioralnego albo relacyjnego. Dokonano interpretacji uzyskanych wyników w przekroju międzygeneracyjnym i na podstawie wskaźnika odchylenia od równego podziału. Ponadto pod kątem obecności i udziału tzw. osiowych wymiarów pracy oceniono internetowe oferty pracy dla ilustratorów.


Rok wydania2021
Liczba stron152
KategoriaInne
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
ISBN-13978-83-7875-764-1
Numer wydania1
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wstęp    9
  
  Część I
  Podstawy teoretyczno-metodyczne analizy modułów doświadczeń w przebiegu twórczej pracy ilustratorów i przy percepcji jej wytworów
  
  1. Ilustratorzy na tle innych zawodów grupy 2166 Klasyfikacji Zawodów i Specjalności    13
  1.1. Zawody jako efekt społecznego podziału pracy    13
  1.2. Powstanie i rozwój zawodów, pojęcie zawodu, zawody przyszłości    16
  1.3. Klasyfikacja zawodów i specjalności    25
  
  2. Gospodarka doznań. Uwarunkowania ewolucji rynku do rynku doznań    32
  2.1. Rynek i jego dezagregacja    32
  2.2. Etapy ewolucji rynku według B.J. Pine’a i J.H. Gilmore’a    35
  2.3. Rynek doznań jako współczesny etap rozwoju rynku    38
  
  3. Moduły doświadczeń – charakterystyka    42
  3.1. Podział modułów    42
  3.2. Rodzaje bodźców wykorzystywanych w poszczególnych modułach    43
  3.2.1. Moduł sensoryczny    43
  3.2.2. Moduł emocjonalny    45
  3.2.3. Moduł intelektualny    46
  3.2.4. Moduł behawioralny    47
  3.2.5. Moduł relacyjny    49
  3.3. Holistyczne podejście do modułów    50
  
  4. Projekt badań własnych    52
  
  Część II
  Wyniki własnych badań empirycznych dotyczących identyfikacji modułów doświadczeń w dokumentach zastanych
  
  5. Analiza ilościowa i jakościowa modułów występujących w opisach ścieżek zawodowych przedstawicieli Polskiej Szkoły Ilustracji    61
  5.1. Zakres podmiotowy badań    61
  5.2. Analiza frekwencyjna oraz z wykorzystaniem wskaźnika różnorodności i wskaźnika odchyleń od równego podziału    62
  5.3. Analiza jakościowa    64
  5.3.1. Moduł sensoryczny    64
  5.3.2. Moduł emocjonalny    67
  5.3.3. Moduł intelektualny    72
  5.3.4. Moduł behawioralny    75
  5.3.5. Moduł relacyjny    79
  
  6. Analiza ilościowa i jakościowa modułów występujących w wywiadach przedstawicieli nowej polskiej ilustracji    83
  6.1. Zakres podmiotowy badań    83
  6.2. Analiza frekwencyjna oraz z wykorzystaniem wskaźnika różnorodności i wskaźnika odchyleń od równego podziału    84
  6.3. Analiza jakościowa    86
  6.3.1. Moduł sensoryczny    86
  6.3.2. Moduł emocjonalny    89
  6.3.3. Moduł intelektualny    96
  6.3.4. Moduł behawioralny    100
  6.3.5. Moduł relacyjny    110
  6.4. Różnice w percepcji zawartości poszczególnych modułów doświadczeń przez twórców z różnych pokoleń    114
  
  7. Oferty pracy – odwołania do doznań oraz obecność motywujących właściwości pracy (raport z badania)    118
  7.1. Zakres badania    118
  7.2. Wyniki identyfikacji (poszczególnych) modułów doświadczeń i ich analiza    119
  7.3. Rezultaty identyfikacji wymiarów osiowych pracy w jej ofertach    131
  7.4. Synteza uzyskanych wyników    134
  
  Zakończenie    137
  Bibliografia    139
  Spis rysunków    149
  Spis tabel    149
RozwińZwiń