X

  Wprowadzenie 7
  1. Proces tworzenia strategii marketingowej 11
    1.1. Natura strategii 11
    1.2. Strategia marketingowa a kreowanie wartości na rynku 20
    1.3. Istota wartości 23
    1.4. Marketing wartości dodanej 26
    1.5. Strategia marketingowa a inne „funkcjonalne” strategie. Paradygmat hierachii strategii 29
    1.6. Proces budowy strategii 40
  2. Rozwój marketingu międzynarodowego i globalnego 69
    2.1. Etapy rozwoju marketingu międzynarodowego 69
    2.2. Uwarunkowania działań firm w skali międzynarodowej. Globalizacja gospodarcza 73
    2.3. Czynniki ekonomiczne 78
    2.4. Czynniki kulturowe 85
    2.5. Czynniki polityczne 97
  3. Podstawy informacyjne strategii na rynkach globalnych 102
    3.1. System informacji marketingowej 102
    3.2. Podmioty badań marketingowych 105
    3.3. Procedura prowadzenia badań marketingowych 106
    3.4. Źródła danych w badaniach marketingowych 112
  4. Strategie wejść na rynkach globalnych – w stronę wartości optymalnych 126
    4.1. Wybór rynków 126
    4.2. Przegląd strategii wejść 131
  5. Segmentacja i oznaczanie pozycji na rynkach globalnych 151
    5.1. Kryteria segmentacji 151
    5.2. Oznaczanie pozycji produktu (firmy) 156
  6. Wartość w elementach marketingu-mix na rynkach globalnych 160
    6.1. Wartość w produkcie firmy 160
      6.1.1. O strukturze produktu 160
      6.1.2. Opakowanie 166
      6.1.3. Marka 168
    6.2. Wartość w komunikacji marketingowej 174
      6.2.1. Filozofia marketingowa a proces komunikacji 174
      6.2.2. Wartość w narzędziach komunikacji 179
      6.2.3. Strategie reklamy na rynkach globalnych 185
      6.2.4. Strategie public relations na rynkach międzynarodowych 192
    6.3. Dystrybucja na rynkach globalnych a wartość dla klienta 194
    6.4. Strategie cen na rynkach globalnych 205
      6.4.1. Wartość w cenie produktu 205
      6.4.2. Przesłanki wyboru ceny na rynkach globalnych 207
  Podsumowanie 214
  Literatura 217
  Spis rysunków 222
  Spis tabel 223
Marketingowe strategie wartości na rynkach globalnych

SZCZEGÓŁY WYDANIA

Spis treści

Liczba stron

224

Kategoria

Marketing, reklama

ISBN-13

978-83-7695-034-1

Numer wydania

1

Język publikacji

polski

Akceptowalne sposoby płatności

Karta kredytowa, przelew elektroniczny, płatny SMS

Informacja o sprzedawcy

Ravelo Sp. z o.o.

0.0 / 5 (0 głosów)
Wypożyczenie

Dostęp online przez aplikację myIBUK. Formaty plików: ibuk

X Format IBUK - ebook dostępny do wypożyczenia

- format książki elektronicznej
- bez instalowania oprogramowania, wystarczy przeglądarka internetowa oraz dostęp do Internetu,
- książka dostępna na Twojej półce w koncie myIBUK,
- dodatkowe funkcje: dodawanie notatek, tagów, zaznaczania fragmentów i cytatów,
- po pobraniu książka dostępna również bez dostępu do internetu.

Więcej informacji o formacie i wymaganiach technicznych IBUK »


od 4,92

Wypożycz teraz

Opis

Celem niniejszej książki jest określenie skutecznych strategii marketingowych na tle uwarunkowań funkcjonowania firm na współczesnych rynkach na tle propozycji teorii marketingu oraz teorii zarządzania strategicznego, a także w świetle doświadczeń globalnych. Autor stawia tezę, że odpowiedzią na „megatrendy” jest poszukiwanie wartości zarówno na poziomie strategicznym, jak i na poziomie działań bieżących firmy.


Sprawd? nowy abonament - to si? op?aca!
Ebook dost?pny w abonamencie
Inne ebooki wydawcy Bestsellery w kategorii

Oceny użytkowników

Średnia ocena: ( 0 )
0
0
0
0
0
Oceń:  
Opinie użytkowników
Bądź pierwszy!