INNE EBOOKI AUTORA
-17%
Autor:
Wydawca:
Format:
Ustawa o prawach konsumenta zmieniła w istotny sposób dotychczas obowiązujące przepisy odnoszące się do uprawnień konsumentów i obowiązków przedsiębiorców, w szczególności działających w internecie.
Komentarz zawiera omówienie m.in.:
nowych ram prawnych dla umów zawieranych z konsumentami poza lokalem przedsiębiorstwa oraz na odległość, w tym w internecie,
obowiązków informacyjnych przedsiębiorców wobec konsumentów, również w zakresie umów zawieranych w sytuacjach typowych,
prawa odstąpienia od umowy, w szczególności czasu, w jakim konsument może z tego prawa skorzystać, a także zasad i kosztów związanych ze zwrotem świadczeń po odstąpieniu od umowy,
nowelizacji kodeksu cywilnego, przede wszystkim w zakresie rękojmi i gwarancji.
Adresaci:
Publikacja przeznaczona jest dla radców prawnych, adwokatów i sędziów, a także przedsiębiorców i ich związków oraz podmiotów zajmujących się ochroną praw konsumentów, jak również dla samych konsumentów.
Rok wydania | 2015 |
---|---|
Kategoria | Inne |
Wydawca | Wolters Kluwer Polska SA |
ISBN-13 | 978-83-264-8276-2 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
INNE EBOOKI AUTORA
POLECAMY
Ciekawe propozycje