Nowa rzeczywistość. Jak zmieniają się organizacje i oczekiwania pracowników

-18%

Nowa rzeczywistość. Jak zmieniają się organizacje i oczekiwania pracowników

1 opinia

Format:

pdf

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

34,44  42,00

Format: pdf

34,4442,00

cena referencyjna

cena zawiera podatek VAT

W publikacji opisano, jak przygotować organizację do nowego modelu pracy po zmianach spowodowanych epidemią COVID-19.


Autorzy, w oparciu o najnowsze badania, raporty i własne doświadczenia wskazują, jak – w związku z rozpowszechnieniem pracy zdalnej – zmieniły się oczekiwania pracowników i jak do tych zmian przygotowują się pracodawcy.


Dzięki lekturze książki można dowiedzieć się m.in.:


jak zmienić organizację pracy i przygotować się do nowej rzeczywistości;
jak zorganizować pracę i powierzchnię biurową w modelu hybrydowym;
w jaki sposób wzmocnić liderów i motywować pracowników;
jak kierować „wirtualnymi” zespołami;
jak zwiększyć kompetencje technologiczne pracowników.


Ciekawym uzupełnieniem książki są wyniki i wnioski z badania Trendy 2021 pokazujące, jak pandemia wpłynęła na ofertę świadczeń pozapłacowych.


Autorami książki są słuchacze podyplomowych studiów Compensation & Benefits na Uczelni Łazarskiego, którzy w swojej praktyce zawodowej specjalizują się w różnorodnych aspektach ZZL.


Publikacja przeznaczona jest dla przedsiębiorców, menedżerów oraz pracowników działów personalnych oraz kadrowo-płacowych. Będzie pomocna również studentom kierunków związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi, zarządzaniem organizacją i przedsiębiorstwem oraz słuchaczom MBA.


Rok wydania2021
Liczba stron148
KategoriaInne
WydawcaWolters Kluwer Polska SA
ISBN-13978-83-8246-740-6
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

INNE EBOOKI AUTORA


PayPo - Promocja!

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wstęp Joanna Liksza
   Rozdział I Nowa rzeczywistość – geneza i definicja pojęcia Paweł Szczęsny
   Rozdział II Wyzwania HR wobec zachodzących zmian Olga Onufrzak
   Rozdział III Idea i kierunki transformacji Olga Onufrzak
   Rozdział IV Nowe EX: cel, elastyczność, komfort Paweł Szczęsny
   Rozdział V Praca w modelu hybrydowym Małgorzata Wróbel
   Rozdział VI Od stanowisk do ról organizacyjnych Joanna Liksza
   Rozdział VII Lider poziomu 5 Małgorzata Wróbel
   Rozdział VIII Wirtualne zespoły Marta Kacprzyk
   Rozdział IX Pracownik technologiczny Marta Kacprzyk
   Rozdział X Social enterprise – organizacja przyszłości wszyscy
   Zakończenie Joanna Liksza
RozwińZwiń
Informacja o cookies
Strona ibuk.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych.
Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach.
Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia