Speed dating z kreatywnością. Historie o kreatywnym myśleniu, jakie opowiedzieli mi w Havas

1 opinia

Wydawca:

EdisonTeam.pl

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

40,00

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa:

Najniższa cena z 30 dni: 40,00 zł  


40,00

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Speed dating z kreatywnością – przygotuj się na 7 historii o kreatywności i sprawdź z którą wejdziesz w dłuższy związek. dr hab. inż. Przemysław Biecek, prof. PW & UW, Wydział Matematyki i Nauk Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Wydział Matematyki, Informatyki i Mechaniki Uniwersytetu Warszawskiego.
Książka Marka Stączka po prostu uwodzi, przypominając nam, że proces twórczy to wzloty, upadki, ekstaza i cierpienie, współdziałanie i samotność, igraszki i powaga, zuchwałość i pokora. Flirtuje z tymi sprzecznościami, nie pozwalając zapomnieć o najważniejszym – praca kreatywna to PRACA. prof. Krzysztof Kaniasty, Distinguished University Professor, Indiana University of Pennsylvania, USA, Profesor Instytutu Psychologii Polskiej Akademii Nauk
To nie jest zwykła książka o kreatywności. Jest niezwykła – po pierwsze, opowieść płynie, autor niczym przewodnik pokazuje nam, jak w opowiedzianych przez speców od kreatywności historiach działają prawa twórczości. Zajmujące opowieści sprawiają, że wpadamy niczym Alicja do krainy czarów, a autor nam, jakby mimochodem, mówi dlaczego wpadamy, jak tu działa grawitacja i jakie ciastko mamy zjeść a jakim się strujemy. Marek Stączek wymyślił, jak możemy spotkać się z kreatywnymi ludźmi, jak pokazać ich sukcesy i trudności, i jak z tych trudności możemy wyciągnąć coś dla siebie. Mamy takie same problemy – posłuchajmy, jak sobie radzą z nimi specjaliści i jakie to ma podstawy psychologiczne. Zresztą jeszcze nigdy nie czytałem książki, w której wiedza merytoryczna byłaby podana z taką łatwością. Ludzie – idea – sposób podania. To najważniejsze zalety tej książki. To nie jest poradnik. To jak spotkanie za kulisami teatru, w których aktorzy zdradzają, dlaczego im tak to wychodzi na scenie. dr hab. Jacek Wasilewski, polski medioznawca, dziennikarz, pisarz


Rok wydania2021
Liczba stron124
KategoriaPoradniki
WydawcaEdisonTeam.pl
ISBN-13978-83-61485-38-4
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  ● Wprowadzenie
  ● „Zwykły banner”, Mikołaj Pawlak
  ● „Hedonistyczny pierwiastek, filokreatywność emocji i szeroka panorama”
  ● „Niechciany, przykry gość”, Dorota Mazur
  ● „O krytyce i porażce”
  ● „Jak odrdzewić kreatywność?”, Magdalena Marek
  ● „Impas, przerwa inkubacyjna i wgląd”
  ● „Instynkt sroki i Quentin Tarantino”, Janek Barański
  ● „O uzależnieniu, empatii i roli edukacji”
  ● „Kreatywność czy incepcja?”, Małgorzata Guryn
  ● „O wyobraźni i nie tylko”
  ● „Prosta droga do domu”, Kamil Nazarewicz
  ● „Trzy siostry: nomenklatura, rutyna i oryginalność”
  ● „Sześć liter jest kluczem”, Monika Mielczarczyk
  ● „O odwadze, storytellingu i humorze”
  ● Zakończenie & Suplement
RozwińZwiń