Co chce wiedzieć klient?

1 opinia

Wydawca:

MT Biznes

Format:

mp3

RODZAJ DOSTĘPU

35,92  44,90

Format: mp3

Cena początkowa: 44,90 zł (-20%)

Najniższa cena z 30 dni: 32,33 zł  


35,92

w tym VAT

Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji
Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w sieci, niż to, co usłyszy od sprzedawcy.
Słuchaj o co pytają klienci, a następnie szczerze odpowiadaj
Marcus Sheridan, ekspert w zakresie inbound marketingu, skupił się przede wszystkim na zrozumieniu konsumentów i pokazaniu, w jaki sposób tworzyć i dystrybuować odpowiednie treści, by wywierać wpływ na decyzje potencjalnych klientów. Wytypował pięć kategorii pytań (oraz pięć rodzajów treści, które na nie odpowiadają), które zapewniają większy ruch, konwersje, leady i sprzedaż. Wyodrębnił tematy, które odbiorcy (zarówno B2B, jak i B2C) wyszukują najczęściej, gdy muszą podjąć decyzję zakupową.
Dzięki lekturze jego książki dowiesz się także, jak:
- wykorzystać nowe technologie do prowadzenia konwersacji z klientami w czasie rzeczywistym;
- tworzyć efektywne treści na firmową stronę www, aby z powodzeniem przeprowadziły klienta przez całość lejka sprzedażowego;
- wykonać we własnym zakresie siedem różnych nagrań wideo, które realnie przełożą się na sprzedaż i liczbę finalizowanych transakcji (badania pokazują, że materiały wideo w 2022 roku będą stanowiły 82 procent aktywności konsumenckiej w internecie);
- wykorzystać moc insourcingu i zaangażować własny zespół do tworzenia świetnych treści.
Co chce wiedzieć klient? to coś więcej niż książka, to podsumowanie pięciu lat testów i weryfikacji hipotez w prawdziwym świecie. To inspirujący mix najnowszych narzędzi content marketingu, praktycznych case studies oraz nowatorskiej strategii TAYA – They Ask, You Answer, która pokazuje jak prowadzić sprzedaż i marketing, by zdobyć zaufanie klientów odpowiadając wyczerpująco na ich pytania, problemy i wątpliwości.
***
Kolejna książka o content marketingu? Nie! To TA książka! Znajdziesz w niej prostą i skuteczną metodę pozyskiwania klientów przy pomocy ich własnych pytań. Zmień perspektywę. Zapomnij o swoich wyobrażeniach. Przyjmij perspektywę klienta. Słyszałem to wiele razy, ale Marcus Sheridan pokazał konkretnie jak to zrobić.
Łukasz Kosuniak, ekspert marketingu B2B, autor książki „ABC marketingu B2B”, prowadzi firmę doradczo-szkoleniową Grow Consulting
Marcus Sheridan udowadnia, że istotą skutecznych działań marketingowych jest zaufanie, które zbudujesz tylko wtedy, kiedy zrozumiesz swojego klienta i odpowiesz na jego potrzeby i pytania – nawet jeśli te są dla Ciebie „niewygodne”. Co chce wiedzieć klient? to pozycja obowiązkowa dla każdego sprzedawcy i content managera.
Anna Kołodziej, redaktor naczelna magazynu sprawny.marketing
Marcus Sheridan dotyka istoty inbound marketingu – stawania się nauczycielem, przewodnikiem, latarnią morską dla swoich klientów. (…) Świat się zmienił i ludzie dziś odmiennie robią zakupy, odrzucając to, co było wcześniej. Wszystko, co musisz zrobić, to po prostu zadać odpowiednie pytania. (…) Skoncentruj się na lękach, pragnieniach, obawach i zmartwieniach twoich klientów. Co chce wiedzieć klient? to przede wszystkim swoista filozofia biznesu. Sposób podejścia do strategii komunikacji, która oparta jest na otwartości, argumentacji i szczerości.
Jacek Kotarbiński, ekonomista, marketer, rynkolog, kotarbinski.com
To także jedna z najbardziej transparentnych książek o content marketingu, jakie czytałem. Marcus niczego w niej nie ukrywa. Otwarcie mówi o cenach i strategiach, kwalifikowaniu potencjalnych klientów, radzeniu sobie z trudnymi konkurentami i angażowaniu handlowców w proces tworzenia treści. Przypomniały mi się wszystkie lekcje, jakie wyniosłem z pracy w handlu (…) podstawy, które większość firm ignoruje (a większość dużych agencji nie może pojąć). Jako wielki amator pisanych z uważnością, mądrych i przydatnych lektur chciałem wyrazić swój szacunek za świeżość i trafność tej książki.
Roger C. Parker
***
MARCUS SHERIDAN jest znanym ekspertem w dziedzinie inbound i content marketingu. Występuje na międzynarodowych konferencjach jako prelegent o niezwykłej umiejętności ekscytowania, angażowania i motywowania publiczności. Współpracując z setkami firm, pomaga im zyskać status najbardziej zaufanych marek w branży. Teksty Marcusa ukazują się w licznych publikacjach branżowych, między innymi w „New York Timesie”, dla którego Marcus pisze teksty jako „guru marketingu sieciowego”, czy w magazynie „Forbes”, na łamach którego został uznany za jednego z 20 „najbardziej intrygujących mówców” w 2017 roku. Opowieść o tym, jak zdołał uratować swoją firmę River Pools od katastrofy gospodarczej w 2008 r., znalazła się w wielu książkach, publikacjach i uniwersyteckich case studies na całym świecie.


Rok wydania2021
KategoriaInne
WydawcaMT Biznes
ISBN-13978-83-8231-106-8
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

INNE EBOOKI AUTORA

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Przedmowa do polskiego wydania
  Przedmowa
  Wstęp
  Część I. Zupełnie inne spojrzenie na biznes, marketing i zaufanie
  1. Upadek
  2. Ogromne zmiany w procesie zakupowym i zacieranie granic między sprzedażą a marketingiem
  3. Nic z tej książki nie wyniesiesz, jeśli…
  4. Jak odkryłem podejście TAYA
  5. Definicja nowego podejścia
  6. Przypomnij sobie pytania, jakie słyszysz każdego dnia
  7. Strategia marketingowa „na strusia”
  8. Efekt CarMaxa
  9. Odkrycie wielkiej piątki
  10. Wielka piątka, temat pierwszy. Cena i koszty: dlaczego musimy rozmawiać o pieniądzach
  11. O tym, jak jeden artykuł o pieniądzach wygenerował sprzedaż za ponad sześć milionów dolarów
  12. Studium przypadku nr 1. Jak renomowana firma technologiczna z segmentu B2B generuje 8 milionów dolarów dodatkowych przychodów
  13. Wielka piątka, temat drugi. Problemy: jak przekształcić słabość w siłę
  14. Jak poruszać niewygodne tematy
  15. Jak mówienie o problemach przyniosło nam ponad milion dolarów przychodu
  16. Studium przypadku nr 2. Firma finansująca zakup sprzętu staje się cyfrowym Dawidem i pokonuje branżowych Goliatów
  17. Wielka piątka, temat trzeci. Zestawienia i porównania
  18. Wielka potrzeba obiektywnych treści
  19. Wielka piątka, temat czwarty i piąty. Recenzje i najlepsze w klasie
  20. Jak wykorzystywać recenzje, by zaistnieć jako ekspert
  21. Wpływ rozmów o konkurencji
  22. Studium przypadku nr 3. Niewielki sklep ze sprzętem AGD dominuje rynek internetowy i zarabia miliony
  23. Konkurencja
  24. Jak podejście TAYA ocaliło River Pools and Spas
  Część II. Wpływ podejścia TAYA na zespoły sprzedażowe
  25. Jak świetny content radykalnie odmienia sytuację zespołów sprzedażowych
  26. Przełomowe odkrycie
  27. Sprzedaż z zadaniem dla kupującego
  28. Jak pewna niepospolita para zmieniła moje spojrzenie na skuteczność sprzedaży dzięki treściom
  29. Content nigdy nie śpi
  30. Jak wykorzystywać sprzedaż z zadaniem dla kupującego, by uniknąć typowych pułapek
  31. Jak wykorzystywać sprzedaż z zadaniem dla kupującego do sprawdzania kompatybilności
  32. Studium przypadku nr 4. Jak start-up zajmujący się ochroną zdrowia stał się liderem opinii w zupełnie nowej branży
  Część III. Wdrażanie i tworzenie kultury
  33. Moc insourcingu i angażowania własnego zespołu do tworzenia świetnych treści
  34. Studium przypadku nr 5. Jak firma Block Imaging wprowadziła kulturę insourcingu
  35. Jak zacząć z przytupem. Warsztaty dla całej firmy
  36. Content menedżer. Jakie powinien mieć cechy, jak go zatrudnić i dużo więcej
  37. Znaczenie odpowiednich narzędzi. Jak mierzyć zwrot z inwestycji, moc HubSpota i nie tylko
  Część IV. Tworzenie wideo… we własnym zakresie
  38. Wszyscy jesteśmy firmami medialnymi oraz sprzedaż wizualna
  39. Sprzedażowa siódemka. 7 filmów, które natychmiast przełożą się na sprzedaż i liczbę finalizowanych transakcji
  40. Sprzedażowa siódemka, wideo nr 1. Wideo „80 procent”
  41. Sprzedażowa siódemka, wideo nr 2. Wideowizytówki dołączane do e-maili
  42. Sprzedażowa siódemka, wideo nr 3. Dopasowanie oferty do klienta
  43. Sprzedażowa siódemka, wideo nr 4. Filmy na stronę landingową
  44. Sprzedażowa siódemka, wideo nr 5. Filmy o kosztach i cenach
  45. Sprzedażowa siódemka, wideo nr 6. Filmy o podróży klienta
  46. Sprzedażowa siódemka, wideo nr 7. Filmy z gatunku „ależ jesteśmy wspaniali”
  47. Spersonalizowane wideo do e-maili. Ludzki wymiar bezpośredniej komunikacji cyfrowej
  48. Jak zatrudnić własnego filmowca
  49. Zdobywanie wsparcia zespołu, wskazówki dotyczące występów przed kamerą i długofalowy sukces
  50. Studium przypadku nr 6. Jak producent urządzeń dźwignicowych stał się doskonałym przykładem skuteczności podejścia TAYA
  Część V. Jak zbudować idealną stronę internetową zgodnie z podejściem TAYA
  51. Rozmowy w czasie rzeczywistym zmieniają to, jak oni pytają, oraz to, jak my odpowiadamy
  52. Samodzielny wybór. Następny poziom wyszukiwania, sprzedaży oraz sposobu dokonywania zakupu
  53. Strona internetowa priorytet 1. Strona główna – właściwy projekt i przekaz
  54. Strona internetowa priorytet 2. Stawiaj na rzetelną edukację
  55. Strona internetowa priorytet 3. Edukacja klasy premium
  56. Strona internetowa priorytet 4. Równowaga między tekstem a obrazem
  57. Strona internetowa priorytet 5. Narzędzia do samodzielnej konfiguracji
  58. Strona internetowa priorytet 6. Społeczny dowód słuszności
  59. Strona internetowa priorytet 7. Szybkość strony
  60. „Jak znaleźć więcej czasu na wprowadzenie tego podejścia w mojej organizacji?”
  Część VI. Odpowiedzi na twoje pytania
  61. „Jak długo trzeba czekać na pierwsze efekty?”
  62. „Czy content marketing i podejście TAYA to tylko chwilowa moda?”
  63. „Jak mam utrzymywać zaangażowanie zespołu w tworzenie treści?”
  64. „Ktoś mi powiedział, że jeśli nie dodajemy od siebie niczego nowego, nie powinniśmy się wypowiadać, czy to prawda?”
  65. „Czy mogę po prostu wynająć do tego agencję?”
  66. „Czy nas na to stać?”
  67. Rewolucyjna strategia marketingowa
  Dodatkowe materiały. Narzędzia, które pomogą ci rozpocząć własną podróż z podejściem TAYA
  Dodatek 1. Uzyskaj kartę wyników Oceń swoją firmę pod kątem podejścia TAYA
  Dodatek 2. Więcej materiałów na temat podejścia TAYA
  Dodatek 3. Przyspiesz swój sukces z agencją IMPACT
  Podziękowania
  O autorze
RozwińZwiń