Badanie rynku

Jak zrozumieć konsumenta

1 opinia

Format:

epub, mobi, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

153,30  219,00

Format: epub, mobi

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em.
Brak wydruku.

153,30219,00

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robiącej zakupy, użytkownika.


„Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta?” to kompendium wiedzy autorstwa pięćdziesięciu ekspertek i ekspertów działający w ramach Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, tworzących na co dzień branżę badań marketingowych w Polsce. Zajmują się zbieraniem danych, przeprowadzaniem analiz, wnioskowaniem i budowaniem praktycznych rekomendacji. Na bazie wieloletniego doświadczenia stworzyli użyteczny przewodnik porządkujący aktualną wiedzę o badaniach rynku i opisujący dobre praktyki, które warto stosować.


Książka daje możliwość zapoznania się z metodami i technikami badawczymi w licznych obszarach biznesu. Została podzielona na kilka części. Pierwsza zawiera opis elementów procesu badawczego od briefu po prezentację wyników. Druga część to praktyczny przewodnik po metodach badawczych – zarówno tych standardowych, jak i bardziej specjalistycznych. W trzeciej części znalazły się badawcze odpowiedzi na konkretne pytania biznesowe zleceniodawców. Na końcu umieściliśmy słownik, wyjaśniający kluczowe pojęcia. Rozdziały zostały wzbogacone o cytaty ekspertów, przykłady empiryczne oraz ćwiczenia praktyczne.


Liczba stron736
WydawcaWydawnictwo Naukowe PWN
ISBN-13978-83-01-21793-8
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  CZYM JEST BADANIE RYNKU?    9
  WSTĘP. DLACZEGO POWSTAŁA TA KSIĄŻKA? Michał Jan Lutostański    9
  I. Badania rynku, czyli jak zrozumieć konsumenta Patrycja Prochera, Michał Jan Lutostański     13
  ELEMENTY PROCESU BADAWCZEGO 20
  II. Rynek badawczy, organizacja pracy agencji badawczej i zarządzanie projektami badawczymi Katarzyna Archanowicz-Kudelska    20
  III. Dobór próby i ważenie w badaniach offline i online Marcin Bągard, Michał Dubrawski    35
  IV. Wizualizacja wyników badań i raportowanie Mateusz Galica, Kuba Piwowar, Adam Polasz    67
  V. Prezentowanie wyników badań Michał Jan Lutostański, Jacek Wasilewski    99
  VI. Zarządzanie wynikami badań w organizacji Tomasz Jędrkiewicz, Adam Polasz    111
  VII. Etyka w badaniach opinii i rynku Katarzyna Archanowicz-Kudelska    132
  METODY BADAWCZE 142
  VIII. Jak dobrze zrobić kwestionariusz? Tomasz Dulinicz, Anna Martenka     142
  IX. Badania jakościowe – klasyczne metody FGI oraz IDI Beata Rąbińska, Piotr Ciąćka    163
  X. Badania eksploracyjne Paweł Pawiński    182
  XI. Podejście etnograficzne w badaniach rynku Izabela Rudak, Paweł Krzyworzeka    192
  XII. Semiotyka w badaniach i analizach marketingowych Krzysztof Polak    213
  XIII. Badania neuromarketingowe Jacek Kowalski, Beata Pawłowska, Ewelina Omiecińska    235
  XIV. Społeczności badawcze online Piotr Idzik, Natalia Kicina    257
  XV. Badanie trendów konsumenckich Barbara Frątczak-Rudnicka     279
  XVI. Ekonomia behawioralna, badania behawioralne Agnieszka Łebkowska, Michał Protasiuk     309
  XVII. Badanie narracyjne Jacek Wasilewski    325
  ZASTOSOWANIE BADAŃ W PRAKTYCE 342
  XVIII. Potrzeby i insighty Michał Kociankowski    342
  XIX. Badania kondycji marki i trackingi konsumenckie Małgorzata Grabowska-Elzanowska, Marek Biskup, Patryk Polkowski    362
  XX. Badania konceptów i innowacji Anna Gorączka, Michał Protasiuk    391
  XXI. Badanie opakowań Michał Jan Lutostański, Dorota Zacharska    412
  XXII. Badania sensoryczne produktów Mateusz Kosmala     428
  XXIII. Badania cen Maria Otmar-Szymańska, Rafał Neska    456
  XXIV. Badania satysfakcji konsumentów Arkadiusz Wódkowski, Grzegorz Kosiński    473
  XXV. Badania skuteczności komunikacji reklamowej Paweł Ciacek, Michał Kociankowski, Gabriel Matwiejczyk    503
  XXVI. Badania shopperowe Anna Gorączka, Artur Czajka    547
  XXVII. Badania służące segmentacji rynku, czyli jak wyróżnić i opisać swoją grupę docelową Anna Forycka-Zawadka, Anna Karczmarczuk     583
  XXVIII. Badania w projektowaniu doświadczeń Agnieszka Szóstek, Katarzyna Gawlik     606
  XXIX. Badania w procesach projektowania usług Julia Dziubecka, Grzegorz Młynarski Julia Dziubecka, Grzegorz Młynarski    632
  XXX. Sondaże opinii publicznej i badania społeczne Marcin Herrmann, Piotr Tadeusz Kwiatkowski     650
  JAKA JEST PRZYSZŁOŚĆ BADAŃ? 668
  XXXI. Rola badań w świecie big data Michał Protasiuk    668
  ZAKOŃCZENIE. PRZYSZŁOŚĆ BADAŃ Michał Jan Lutostański    678
  Słownik badawczy Katarzyna Haczewska-Wierzbicka, Patrycja Prochera, Magdalena Tędziagolska    681
  AUTORZY    711
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia