Zacznij programowanie w Go

1 opinia

Format:

epub, mobi, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

55,30  79,00

Format: epub, mobi

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em.
Brak wydruku.

55,3079,00

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Zacznij programowanie w Go to przydatne wprowadzenie do podstaw i zasad języka Go, które może służyć jako solidna podstawa dla kolejnych programistycznych projektów. Opanujesz składnię Go, będziesz pracować z typami i funkcjami, odkryjesz bardziej zaawansowane zagadnienia jak stan i współbieżność, po drodze rozwiązując ćwiczenia, które pomogą utrwalić to, czego się nauczyłeś.
W książce poruszono następujące zagadnienia:
• programowanie imperatywne (pętle, rozgałęzienia, zmienne)
• typy (liczby rzeczywiste, liczby całkowite, duże liczby, konwersje typów)
• funkcje i metody
• tablice mądrości, wycinki, mapy
• stan i zachowanie
• programowanie współbieżne (współbieżność, stan, gorutyny).
Książka jest przeznaczona dla osób zaznajomionych z programowaniem komputerowym oraz dla każdego, kto chce się go nauczyć.


Liczba stron362
WydawcaWydawnictwo Naukowe PWN
TłumaczenieKrzysztof Konatowicz
ISBN-13978-83-01-21791-4
Numer wydania1
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

PayPo - Promocja!

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Przedmowa VII
  Podziękowania VIII
  Informacje o tej książce X
  O autorach XIV
  Część 0 PIERWSZE KROKI    1
  Lekcja 1 Na miejsca, gotów, start    3
  Część 1 PROGRAMOWANIE IMPERATYWNE    13
  Lekcja 2 Prosty kalkulator    15
  Lekcja 3 Pętle i rozgałęzienia    25
  Lekcja 4 Zasięg zmiennych    36
  Lekcja 5 Podsumowanie – bilet na Marsa    44
  Część 2 TYPY    47
  Lekcja 6 Liczby rzeczywiste    49
  Lekcja 7 Liczby całkowite    57
  Lekcja 8 Duże liczby    67
  Lekcja 9 Teksty w wielu językach    74
  Lekcja 10 Konwersje typów    85
  Lekcja 11 Podsumowanie – szyfr Vigenère    94
  Część 3 CEGIEŁKI    97
  Lekcja 12 Funkcje    99
  Lekcja 13 Metody    108
  Lekcja 14 Funkcje jako wartości pierwszej
  klasy    115
  Lekcja 15 Podsumowanie – tabele temperatur    124
  Część 4 KOLEKCJE    125
  Lekcja 16 Tablice mądrości    127
  Lekcja 17 Wycinki – zaglądanie do tablic    136
  Lekcja 18 Większy kawał tortu    144
  Lekcja 19 Wszechstronne mapy    152
  Lekcja 20 Podsumowanie – wycinek z życia    161
  Część 5 STAN I ZACHOWANIE    167
  Lekcja 21 Trochę struktury    169
  Lekcja 22 Go nie ma klasy    179
  Lekcja 23 Agregacja i przekierowywanie    187
  Lekcja 24 Interfejsy    196
  Lekcja 25 Podsumowanie – rezerwat zwierząt marsjańskich    206
  Część 6 W GŁĄB SUŚLEJ NORY    209
  Lekcja 26 Wskaźniki    211
  Lekcja 27 Wiele hałasu o nil    229
  Lekcja 28 Błądzić jest rzeczą ludzką    239
  Lekcja 29 Podsumowanie – zasady sudoku    257
  Część 7 PROGRAMOWANIE WSPÓŁBIEŻNE 259
  Lekcja 30 Gorutyny i współbieżność    261
  Lekcja 31 Współbieżność i stan    277
  Lekcja 32 Podsumowanie – życie na Marsie    291
  Podsumowanie Co dalej?    295
  Dodatek Rozwiązania    297
  Indeks    341
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia