Kapitał społeczny. Ukryty potencjał organizacji

1 opinia

Format:

epub, mobi, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

36,75  49,00

Format: epub, mobi

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em.
Brak wydruku.

36,7549,00

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Kapitał społeczny jest w centrum zainteresowania badaczy i praktyków gospodarczych. Stanowi ukrytą rezerwę wzrostu efektywności i rozwoju organizacji. Badania wskazują, że firmy z wysokim kapitałem społecznym mają ok. 19% wzrostu rocznych obrotów w stosunku do poprzedniego roku. Celem książki jest określenie – na podstawie badań własnych autorki – poziomu kapitału społecznego wybranych przedsiębiorstw, w tym zbadanie jego struktury (scharakteryzowanie relacji między pracownikami, określenie poziomu wzajemnego zaufania itd.). Celem książki jest także przekazanie rekomendacji działań, które pozwolą na zrównoważone zarządzanie kapitałem społecznym i kapitałem kompetencji pracowników.


Liczba stron204
WydawcaWydawnictwo Naukowe PWN
ISBN-13978-83-01-21689-4
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

INNE EBOOKI AUTORA

EBOOKI WYDAWCY

POLECAMY

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wstęp     7
  ROZDZIAŁ 1. Więzi społeczne we wspólnotach ludzi     14
    1.1. Życie społeczne we wspólnotach     14
    1.2. Rola więzi w relacjach społecznych     30
    1.3. Przemiany więzi społecznej     36
  ROZDZIAŁ 2. Od więzi do kapitału społecznego 43
    2.1. Co to jest kapitał społeczny     43
    2.2. Koncepcje kapitału społecznego     49
    2.3. Jeden - czy wiele różnych kapitałów społecznych     69
  ROZDZIAŁ 3. Siła kapitału społecznego     83
    3.1. Funkcje i wartość kapitału społecznego     83
    3.2. Wartość kapitału społecznego w organizacjach     93
    3.3. Dylematy pomiaru kapitału społecznego     98
  ROZDZIAŁ 4. Metodologia badań     109
    4.1. Założenia badawcze     109
    4.2. Narzędzia badawcze     110
    4.3. Model pomiaru kapitału społecznego     111
  ROZDZIAŁ 5. Kapitał społeczny w badanych przedsiębiorstwach - Case Studies     115
    5.1. Przedsiębiorstwa z wysokim wewnątrzorganizacyjnym kapitałem społecznym     116
    5.2. Przedsiębiorstwa z niskim wewnątrzorganizacyjnym kapitałem społecznym     135
    5.3. Podsumowanie wyników badań     147
  ROZDZIAŁ 6. Rekomendacje działań dla firm dotyczące budowania i wzmacniania kapitału społecznego     153
    6.1. W kierunku integracji kapitału ludzkiego i społecznego     153
    6.2. W kierunku zrównoważonego zarządzania kapitałem ludzkim i społecznym     161
    6.3. W kierunku raportowania kapitału społecznego     174
    6.4. W kierunku nowych ról menedżerów - menedżer budowniczy sieci relacji     179
  Bibliografia     189
  Spis tabel     203
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia