Międzynarodowe strategie marek. Perspektywa przedsiębiorstw z rynków wschodzących

-15%

Międzynarodowe strategie marek. Perspektywa przedsiębiorstw z rynków wschodzących

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

36,89  43,40

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em.
Brak wydruku.

36,8943,40

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Książka wpisuje się w nurt dyskusji prowadzonej wśród naukowców oraz menedżerów na świecie dotyczącej podejść do stosowania marek w zagranicznej ekspansji przedsiębiorstw z rynków wschodzących, w tym polskich podmiotów, w kontekście kształtowania i wzmacniania ich pozycji konkurencyjnej na rynkach zagranicznych. Zaprezentowana pozycja jest jedną z niewielu monografii prezentujących holistycznie te zagadnienia i uwzględniających perspektywę przedsiębiorstw z rynków wschodzących, w tym polskich podmiotów.


Liczba stron350
WydawcaSzkoła Główna Handlowa
ISBN-13978-83-8030-355-3
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Spis treści
  
  
  
  Wstęp
  
  Rozdział 1. Marka a konkurencyjność przedsiębiorstwa
  
  1.1. Istota konkurencyjności przedsiębiorstw
  
  1.2. Koncepcje teoretyczne wyjaśniające kształtowanie konkurencyjności przedsiębiorstwa
  
  1.3. Marka, orientacja na markę i zdolności przedsiębiorstwa w zakresie zarządzania marką a konkurencyjność przedsiębiorstwa
  
  1.3.1. Istota marki a konkurencyjność przedsiębiorstwa
  
  1.3.2. Zdolności przedsiębiorstwa w zakresie zarządzania marką i orientacja na markę a wyniki przedsiębiorstwa
  
  1.3.3. Podejścia do systemu zarządzania marką w organizacji
  
  1.4. Podsumowanie
  
  
  
  Rozdział 2. Zagraniczna ekspansja marek w świetle teoretycznych koncepcji internacjonalizacji przedsiębiorstw
  
  2.1. Teoretyczne koncepcje umiędzynarodowienia przedsiębiorstwa a zagraniczna ekspansja marek
  
  2.2. Modele wyjaśniające proces międzynarodowego rozwoju marki
  
  2.3. Podsumowanie
  
  
  
  Rozdział 3. Międzynarodowe strategie marek: istota, treść i kontekst
  
  3.1. Międzynarodowe strategie marek - definicje
  
  3.2. Międzynarodowa strategia marek a strategia umiędzynarodowienia przedsiębiorstwa
  
  3.3. Treść międzynarodowej strategii marek i międzynarodowej strategii marki
  
  3.3.1. Zakres decyzji dotyczących międzynarodowej strategii marek
  
  3.3.2. Stosowanie marek na rynkach zagranicznych
  
  3.3.3. Strategie portfela marek przedsiębiorstwa na rynkach zagranicznych
  
  3.3.4. Treść międzynarodowej strategii marki
  
  3.3.5. Międzynarodowe strategie marek ze względu na efekt kraju pochodzenia
  
  3.4. Podsumowanie - model międzynarodowej strategii marek
  
  
  
  Rozdział 4. Międzynarodowe strategie marek przedsiębiorstw z rynków wschodzących
  
  4.1. Istota i typologia rynków wschodzących
  
  4.2. Proces umiędzynarodowienia i międzynarodowa konkurencyjność przedsiębiorstw z rynków wschodzących
  
  4.3. Proces umiędzynarodowienia i międzynarodowa konkurencyjność polskich przedsiębiorstw
  
  4.4. Międzynarodowe strategie marek stosowane przez przedsiębiorstwa z rynków wschodzących - wnioski z literatury
  
  4.5. Podsumowanie
  
  
  
  Rozdział 5. Międzynarodowe strategie marek polskich przedsiębiorstw - koncepcja i wyniki badań empirycznych
  
  5.1. Koncepcja badania
  
  5.1.1. Przedmiot, cele badania empirycznego i hipotezy badawcze
  
  5.1.2. Metoda badawcza
  
  5.2. Ogólna charakterystyka badanych przedsiębiorstw
  
  5.3. Wyniki i wnioski z badania empirycznego
  
  5.3.1. Analiza głównych składowych konstruktów "zróżnicowanie uwarunkowań na rynkach zagranicznych" oraz "adaptacja strategii kluczowej marki na rynku zagranicznym"
  
  5.3.2. Wyniki badania z zastosowaniem modelowania równań strukturalnych metodą PLS-SEM
  
  5.3.3. Podsumowanie: wyniki weryfikacji przyjętych hipotez badawczych
  
  
  
  Zakończenie
  
  Bibliografia
  
  Spis tabel
  
  Spis rysunków
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia