Influencer marketing w dobie nowych mediów

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

17,96  22,45

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em.
Brak wydruku.

17,9622,45

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Media społecznościowe zawładnęły nie tylko czasem wolnym ich użytkowników, lecz także budżetami komunikacyjnymi firm, które doskonale odnajdują się w ich przestrzeni. Stały się one również doskonałymi platformami do rozwoju influencer marketingu, a osoby influencerów zyskują tam status gwiazd. Ich niezwykły potencjał nie mógł umknąć właścicielom marek, dla których influencerzy każdego dnia stają się wyjątkowymi ambasadorami, adwokatami, a w wielu wypadkach także rzecznikami. lnfluencer marketing to obecnie jedno z najbardziej kreatywnych narzędzi komunikacyjnych, w połączeniu z nowymi mediami tworzące w oczach potencjalnego i aktualnego klienta niezwykłą wartość, której oryginalność inspiruje, motywuje i kreuje bardzo konkretne działania nabywcze. Co warte podkreślenia, influencer marketing wydaje się nie znać ograniczeń wiekowych, doskonale daje sobie radę zarówno w najmłodszych, jak i najstarszych grupach odbiorców, stwarzając tym ostatnim szanse na nieznane im dotychczas doznania.


Liczba stron232
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN-13978-83-8220-293-9
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wstęp     9
  
  Rozdział 1. Przemiany społeczne w dobie rozwoju nowych mediów    23
  1.1. Społeczeństwo informacyjne    23
  1.1.1. Cechy charakterystyczne społeczeństwa informacyjnego    27
  1.2. Potencjał społeczeństwa informacyjnego    46
  1.3. Analiza pokoleń społeczeństwa informacyjnego    49
  1.3.1. Milenialsi – Hashtag Generation    52
  1.3.2. Pokolenie XD    56
  1.3.3. Pokolenie Z    57
  
  Rozdział 2. Nowe media    63
  2.1. Ewolucja od Web 1.0 do Web 5.0    63
  2.2. Social media – analiza pojęcia    67
  2.3. Social media – przegląd narzędzi    74
  2.4. Media społecznościowe w ujęciu statystycznym    80
  2.5. Media społecznościowe w Polsce    82
  2.6. Portale społecznościowe    85
  2.7. Analiza wybranych portali społecznościowych    87
  2.7.1. Facebook    87
  2.7.2. Instagram    92
  2.7.3. TikTok    99
  
  Rozdział 3. Influencer marketing w dobie nowych mediów    105
  3.1. Inbound marketing jako narzędzie inspiracji klienta    105
  3.2. Social media marketing    112
  3.3. Klient w dobie nowych mediów    113
  3.4. Zjawisko ślepoty bannerowej    115
  3.5. Engagement marketing w rzeczywistości nowych mediów    117
  3.6. Storytelling, czyli budowanie więzi historią    119
  3.7. Influencer marketing    126
  3.7.1. Historia influencer marketingu    128
  3.8. Istota influencer marketingu    135
  3.9. Charakterystyka pojęcia influencer    139
  3.9.1. Typologia influencerów    141
  3.10. Silver influencerzy, czyli jak wykorzystać potencjał doświadczenia życiowego w komunikacji    149
  3.10.1. Case study – silver influencer marketing na polskim rynku    151
  3.11. Virtual influencer jako nowe medium w influencer marketingu    163
  3.12. Fake influencers    167
  
  Rozdział 4. Influencer marketing w dobie nowych mediów w świetle badań własnych    173
  4.1. Uzasadnienie wyboru przedmiotu badania    173
  4.2. Uzasadnienie wyboru metody badawczej    174
  4.3. Dobór do próby badawczej    176
  4.4. Analiza wyników badania    178
  4.4.1. Etap I – specyfika polskiego rynku influencerów    179
  4.4.2. Analiza współpracy influencerów z markami    187
  4.4.3. Analiza działań marek w obrębie Instagrama    192
  4.4.3.1. Natural Mojo, czyli rewolucja w komunikacji influencer marketingu    192
  4.4.3.2. HelloBody, czyli inspirująca pielęgnacja wegańska    197
  4.4.3.3. Banana Beauty – marka, która daje kobiecie pewność siebie    202
  4.5. Rekomendacje    205
  
  Zakończenie    209
  Bibliografia    213
  Spis tabel    227
  Spis wykresów    229
  Spis rysunków    231
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia