Scaling Up

Dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie?

2 oceny

Format:

epub, mobi, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

80,10  89,00

Format: epub, mobi

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 89,00 zł (-10%)

Najniższa cena z 30 dni: 44,50 zł  


80,10

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Nowe wydanie bestsellerowego podręcznika do rozwoju biznesu!


Podręcznik, który zdobył osiem ważnych międzynarodowych nagród, w tym:
• International Book Awards w kategorii General Business.
• National Indie Excellence Award w kategorii General Business.
• Readers' Favorite International Book Award Gold Medal w kategorii Non-Fiction Business.


Scaling Up to zaktualizowane i uzupełnione wydanie klasycznego już Mastering the Rockefeller Habits. Verne Harnish i ekipa Scaling Up wykorzystują strategiczne, ponad trzydziestoletnie doświadczenie, by pokazać, jak w odpowiedni sposób rozwinąć swój biznes. Książka podzielona została na cztery główne części, w których omawiane są najważniejsze elementy skalowania każdej firmy:
• ludzie,
• strategia,
• realizacja,
• pieniądze.


Harnish wychodzi od relacji między pracownikami a zarządem. Pokazuje, w jaki sposób przygotować strategię i jak zabrać się do jej realizacji, by na koniec opowiedzieć o wyzwaniach finansowych związanych ze skalowaniem biznesu. Wszystko to w oparciu o praktyczne narzędzia (wśród nich Jednostronicowy Plan Strategiczny, z którego skorzystało już 40 tysięcy firm na całym świecie), które ułatwią wprowadzenie kolejnych zmian w firmie.


Autor przechodzi od razu do sedna, już od pierwszych stron ucząc czytelnika nawyków Rockefellera.


Scaling Up to obowiązkowa pozycja dla wszystkich, którzy chcą przeskalować swój biznes lub dowiedzieć się, jak urosnąć i nie stracić.


Rok wydania2021
Liczba stron284
KategoriaZarządzanie, organizacja, strategie
WydawcaWydawnictwo Naukowe PWN
TłumaczenieJacek Konieczny
ISBN-13978-83-01-21709-9
Numer wydania3
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

INNE EBOOKI AUTORA

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wprowadzenie. Narzędzia zwiększania skali    1
  1. Ogólny zarys. Ludzie, strategia, realizacja, pieniądze    5
  2. Bariery rozwoju. Przywództwo, infrastruktura i marketing    27
  ZWIĘKSZANIE SKALI. LUDZIE 43
  Wprowadzenie    45
  3. Liderzy. AOF i AOP twojej firmy    51
  4. Zespół. Przyciąganie i zatrudnianie    73
  5. Menedżerowie (coachowie). Utrzymywanie i rozwijanie (kształcenie) zespołu    85
  ZWIĘKSZANIE SKALI. STRATEGIA    101
  Wprowadzenie    103
  6. Rdzeń. Wartości, sens istnienia i kompetencje    111
  7. 7 Warstw Strategii. Jak zdominować branżę    127
  8. Jednostronicowy Plan Strategiczny. Narzędzie do planowania strategicznego    147
  ZWIĘKSZANIE SKALI. REALIZACJA    167
  Wprowadzenie    169
  9. Priorytet. Uwaga, linia mety i zabawa    175
  10. Dane. Wzmacniająca prognoza    189
  11. Rytm spotkań. Puls organizacji    207
  ZWIĘKSZANIE SKALI. PIENIĄDZE 227
  Wprowadzenie    229
  12. Pieniądze. Przyspieszenie przepływ—w pieniężnych    233
  13. Księgowość. Napędzanie rentowności    243
  14. Potęga Jednego. 7 najważniejszych dźwigni    257
  Co dalej? 5 rzeczy, które możecie zrobić już teraz    275
  Kluczowe zasoby Scaling Up    279
RozwińZwiń