Towards integrating language and content in EFL contexts: Teachers’ perspectives

Towards integrating language and content in EFL contexts: Teachers’ perspectives

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

20,00

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa:

Najniższa cena z 30 dni: 20,00 zł  


20,00

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Tematyka poszczególnych rozdziałów niniejszego tomu wyraźnie wskazuje, jak
ważne jest zintegrowanie języka i treści w nauczaniu takich przedmiotów jak historia,
geografia, nauki społeczne oraz rozwój kompetencji interkulturowej poprzez język angielski
w szkole średniej, a także jak istotnym elementem studiów neofilologicznych są
kursy poświęcone historii i kulturze krajów anglojęzycznych i jak wiele zmian można
wprowadzić w ich realizacji. Jednym z celów przeprowadzonych badań jest, według Autorów,
próba zmian dotychczasowych form nauczania i uczenia się na takie, które bardziej
angażują studentów, ćwiczą myślenie krytyczne, a także rozwijają sprawności językowe,
wiedzę i słownictwo tematyczne. Taka struktura pracy wynika z celu, jaki przyjęła
Redaktorka, a mianowicie pokazania, jak nauczyciele odpowiedzieli na wyzwanie nauczania
języka i treści, jakie przygotowali zajęcia i jaki efekt przyniosły ich działania.
Redaktorka pracy szkicuje rozwój zmian w traktowaniu nauczania treści przez język
obcy, wskazując na jego zalety i wymogi stawiane nauczycielom. Podkreśla, że jest
to koncepcja przyciągająca obecnie uwagę zarówno badaczy jak i praktyków. Taka argumentacja
w pełni uzasadnia przygotowanie i opublikowanie recenzowanego tomu.


dr hab. Liliana Piasecka, prof. UO


Rok wydania2021
Liczba stron266
KategoriaJęzyk angielski
WydawcaPaństwowa Szkoła Wyższa im. Jana Pawła II Biała Podlaska
ISBN-13978-83-64881-67-1
Numer wydania1
Język publikacjiangielski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje